Skip to main content
Vraag

retour na installatie fiber

• 5 februari 2025
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Hallo,

Gisteren werd fiber geïnstalleerd en ontving ik een nieuwe modem + nieuwe tv-box.

Moet ik mijn oude Bbox3 + TV-decoder V5 compact terugsturen? 

Gr,

Katia

This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33471 reacties
  • 5 februari 2025

@69katifel In afwachting van een officiele bevestiging van een Proximus moderator morgen, moeten de TV Decoders V5compact met voedingsadapter teruggestuurd worden zelfde geldt ook voor de bbox3v+  

Normaal krijg je daarvoor een email met retour labels om alles te kunnen terugsturen.
Die mail kan ook altijd in je spammail terechtkomen dus best dat ook eens checken 

Noteer daarom best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 6 februari 2025

Dag ​@69katifel de Bbox3 moet niet terug naar Proximus. Je mag deze eventueel binnenbrengen in het plaatselijk containerpark.

Ik kan geen V5 terugvinden onder jouw klantnummer, deze kun je dus ook kosteloos behouden. Groetjes, Heidi

• Auteur
  • Rising star
  • 20 reacties
  • 6 februari 2025
HeidiE schreef:

Dag ​@69katifel de Bbox3 moet niet terug naar Proximus. Je mag deze eventueel binnenbrengen in het plaatselijk containerpark.

Ik kan geen V5 terugvinden onder jouw klantnummer, deze kun je dus ook kosteloos behouden. Groetjes, Heidi

Dag Heidi,

Ok, dan stuur ik niets terug.

Bedankt. 

Gr,

Katia