Skip to main content
Vraag

tv smart

• 5 februari 2025
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

GEACHTE,

Eind november heb ik een tv betaald voor €399. Er werd mij verteld dat de kostprijs van de tv €1500 bedraagt via Proximus, maar dat klopt niet.

Ik heb online gekeken en bij Krëfel kost dezelfde tv (type QE65Q68DAUXXN) slechts €919.

Graag wil ik dat de tabel wordt aangepast met de correcte prijs: €919 - €399 = €520.

Indien dit niet wordt aangepast, ben ik genoodzaakt een klacht in te dienen bij Test-Aankoop over de prijsverschillen.

Met vriendelijke groet,

AB-electro

6 reacties

Martin
  • 33277 reacties
  • 5 februari 2025

@AB-ELECTRO Omdat de PX moderator als ze morgen hier terug langskomen en indien nog niet gebeurd :
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2509 reacties
  • 6 februari 2025

Dag ​@AB-ELECTRO de prijzen die gelden op het moment van inschrijving op de dienst, het product of de optie zijn contractueel bindend. Door de bestelling in te dienen, aanvaardt de klant de algemene en bijzondere voorwaarden en de andere precontractuele informatie die beschikbaar zijn op www.proximus.be/wettelijkevermeldingen. Mvg, Heidi

Mutlie
  • 1980 reacties
  • 6 februari 2025

@AB-ELECTRO 
Geen idee of de opgegeven (en contractuele) prijs van 1599 destijds correct was
Ik heb op het internet niet zo onmiddellijk een prijs voor deze Samsung van 1599 terug gevonden, maar wel van 1299. En daarmee is niet eens gezegd dat 1299 de hoogste prijs is geweest of dat ie nooit meer heeft gekost.
Het is een algemeen bekend gegeven dat de prijzen van electronica, waaronder tv’s, mettertijd dalen. O.a. dankzij nieuwe (vernieuwde) modellen die op de markt komen . Meestal verschijnen in het (vroege) voorjaar die nieuwe modellen.
Het is overigens een goed idee om een model van het voorgaand jaar te kopen. Ik heb zelf enkele jaren geleden een 55 inch tv gekocht in (juli) solden voor 999, het model van het jaar ervoor. Het vernieuwde model van dat jaar kostte toen 1699 (zoveel als toen mijn tv op de markt kwam).
M.a.w. : jouw redenering komt er op neer dat je later dit jaar of volgend jaar opnieuw kan vragen voor een aanpassing als de resterende stock van dit model aan “dumpingprijzen” wordt verkocht.

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 6 februari 2025

Hier bij dat is geen solden 

bij krefel  Samsung | TV QLED 4K QE65Q68D - 65 pouces

QE65Q68DAUXXN

Mutlie
  • 1980 reacties
  • 6 februari 2025

Klopt, maar je hebt duidelijk niet goed begrepen wat ik heb geschreven.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2509 reacties
  • 6 februari 2025

Dag ​@AB-ELECTRO uw aflossingstabel: