Skip to main content
Vraag

Géén toegang meer E'press

• 3 januari 2025
  • 9 reacties
  • 105 Bekeken

Goedendag ,

E’ press werkt niet meer .

Inloggen gaat nog en dan zie ik dat mijn abonnement zou beeindigd zijn .

Niettegenstaande dat is mijn E’press nog  actief  bij py proximus .

En toch heb ik géén toegang meer tot de voor de abonnemten items.

Graag een oplossing

This topic has been closed for comments

9 reacties

Goedendag ,

Via my proximus CHAT   “ Proximus Assistant   “ wilde ik dit euvel ook melde .

Er staat trouwens  ….. je krijg 24/7  hulp via CHAT ….

Dus ik meld mij aan , een wachtijd van 30minuten  komt op het scherm . ( aanneembaar )

“’ Er wordt een medewerker  gezocht voor jou  “

Na tientalen van deze meldingen en of ik er nog ben , we zijn ondertussen 2 uur verder  , komt nog steeds dezelfde melding .

Wat een service van deze chat dienst…...

Ben echt benieuwd wanneer mijn gemelld probleem van E’press opgelost geraakt .

Mvg.

Martin
  • 33262 reacties
  • 3 januari 2025

FYI: Via het forum zal je pas maandag terug verder geholpen worden door een Proximus moderator.

Mss kan dit je verder helpen wat door een PX nog voorgesteld werd:

Beste antwoord door HadewychT

Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN. 

Goedendag ,

Ook voor Martin,

Heb zojuist met HLN gebeld en wat blijkt : Proximus heeft om voor hen onbekende reden mijn abonnement stopgezet ..

(Volgens HLN is een proximus abonnement beperkt in tijd , 5 jaar , echter ik heb E’press  nog niet zolang ????????????)

Mijn E-press   staat nog steeds actief op my proximus .

Hln geeft mee dat zij een GD code nodig hebben   .

De klantendienst van HLN wenst mij zéér véél sterkte toe om dit terug in orde te krijgen .

Als ik op dit forum meedere van deze E press meldingen bekijk lijkt dit inderdaad een lijdensweg te worden .

Als tegemoetkoming heeft HlN mij tijdelijk terug geactiveerd .

Graag iemand van proximus die dit probleem ten gronde oplost  en het abonnement tussen Proximus en HLN terug hersteld !

Mvg.

Martin
  • 33262 reacties
  • 4 januari 2025
andre bourbon schreef:

Goedendag ,

Ook voor Martin,

Heb zojuist met HLN gebeld en wat blijkt : Proximus heeft om voor hen onbekende reden mijn abonnement stopgezet ..
(Volgens HLN is een proximus abonnement beperkt in tijd , 5 jaar , echter ik heb E’press  nog niet zolang ????????????)

Mijn E-press   staat nog steeds actief op my proximus .

Hln geeft mee dat zij een GD code nodig hebben   .
De klantendienst van HLN wenst mij zéér véél sterkte toe om dit terug in orde te krijgen .
Als ik op dit forum meedere van deze E press meldingen bekijk lijkt dit inderdaad een lijdensweg te worden .
Als tegemoetkoming heeft HlN mij tijdelijk terug geactiveerd .

Graag iemand van proximus die dit probleem ten gronde oplost  en het abonnement tussen Proximus en HLN terug hersteld !

Mvg.

Heb je al eens gekeken op https://myaccount.hln.be/#/subscription als je daar inlogt met je account logins en klikt op “HLN Digitaal” wat je daar dan zie staan als “looptijd” Startdatum en einddatum?

Hoi Martin

Ja dit is nagekeken  tezamen met de HLN medewerker ( klantendienst ) en mezelf .

Er stond kontrakt beindigt .( 3 Januari 2025)

De vriendelijke man heeft dan een tijdelijke toegang van 1 maand opgestart

Dus :.

Graag iemand van proximus die dit probleem ten gronde oplost  en mijn  abonnement tussen Proximus en HLN terug hersteld !

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2506 reacties
  • 6 januari 2025

Dag ​@andre bourbon jouw GID code staat klaar in je klantprofiel hier. Groetjes, Heidi

Geodendag  HeidiE

Hartelijk dank .

Mvg

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 7 januari 2025

@andre bourbon Ik heb voor de zekerheid ook nog een mail naar HLN gestuurd zodat zij alles kunnen nakijken aan hun kant. Bij ons staat je abonnement nog actief. 

Hallo Hedi,

Bedankt voor uw initiatief .

Ondertussen heeft HLN het in orde gebracht .

Hopelijk blijft dit nu werken.

Mvg