Skip to main content
Beantwoord

kan geen smart wifi meer gebruiken op smartphone via proximus+

  • 30 november 2024
  • 11 reacties
  • 228 Bekeken

bij gebruik van de app proximus+ op mijn samsung A55 krijg ik op my proximus bij internet maxi de melding: service tijdelijk niet beschikbaar

als ik dan naar bekijk meer ga: krijg ik de melding dat ze zien dat ik netwerkapparatuur gebruik dat niet van proximus is daarom krijg ik geen toegang tot smart wi fi functies, dit klopt dus niet ,heb alle apparatuur van proximus en tot voor een paar weken werkte de smart wi fi nog perfect,graag hulp

Beste antwoord door GeertC

@dolpen 

Ik heb een software upgrade gedaan van je bbox3v+, hopelijk kan je nu opnieuw de smart WiFi functie bedienen via de My Proximus+ app.

Indien het nog niet lukt, eventueel dan de modem nog eens herstarten.

 

Geert

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

11 reacties

Martin
  • 33339 reacties
  • 30 november 2024

@dolpen 

Best ook melden via de shaker functie, door te schudden met je toestel waarbij een venster opent waar de fout kan gemeld worden; dan komt dit bij de juiste dienst terecht die voor de oplossing kan zorgen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 30 november 2024

@Martin 

bedankt voor uw reactie, heb dit zo gemeld en nu maar hopen dat het lukt, want kreeg op het laatst het bericht: oei onze app is offline, dus wordt vervolgd


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 9 december 2024

probleem is nog altijd niet opgelost,ik begin te denken dat het is omdat mijn abonnement van mijn smartphone niet bij proximus is, ben al jaren klant maar dit begint heel ambetant te worden


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 9 december 2024

@dolphen Is het enkel op jouw gsm dat het niet lukt ? Gebruik je de app nog op een andere gsm ? Kan je daar eens op testen of op de website. Werkt het daar wel ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 10 december 2024

werkt op de website ook niet, alleen public wifi maar geen smart wifi, op een andere gsm of tablet werkt het ook niet


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 18 december 2024

probleem is nog steeds niet opgelost met de app proximus+ , ze blijven beweren dat ik netwerkapparatuur gebruik dat niet van proximus is, ik heb een bbox 3 V+ van proximus en een android tv box van proximus ,iets anders heb ik niet, omdat smart wifi dus niet werkt op de app kan ik ook mijn apparaten niet beheren of zien of wifi goed werkt, ik betaal hier wel voor want dit zit in mijn pack, graag zou ik nu toch wel een oplossing willen voor dit probleem .

heb ook reeds met de proximus assistent via de chat geschreven en al zijn probaties geprobeerd zonder resultaat 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 18 december 2024

@dolpen 

Ik meet je bbox3 modem inderdaad ook niet uit, maar deze werkt wel stel ik met andere metingen vast.

Kan je de bbox3 eens een reset geven? 

Reset je b-box/Internet box | Proximus

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 18 december 2024

​​@Geert

Dit heb ik reeds verschillende keren gedaan en het lost niets op integendeel heb een box 3 V+ en geen box 3

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • Antwoord
  • 19 december 2024

@dolpen 

Ik heb een software upgrade gedaan van je bbox3v+, hopelijk kan je nu opnieuw de smart WiFi functie bedienen via de My Proximus+ app.

Indien het nog niet lukt, eventueel dan de modem nog eens herstarten.

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 20 december 2024

@GeertC :

ja gelukt !!!! , het werkt terug, hartelijk bedankt voor de hulp


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 20 december 2024
dolpen schreef:

@GeertC :

ja gelukt !!!! , het werkt terug, hartelijk bedankt voor de hulp

 

Graag gedaan!

 

Geert