Skip to main content
Vraag

Niet mogelijk opgenomen programma's op laptop te bekijken

  • 20 november 2024
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Krijg steeds de melding “Enkel beschikbaar met het tv-aanbod in onze packs”.  Op onze tablets lukt het wel uitgesteld te kijken. Kunt u dit aktiveren dat het ook op laptop werkt ?

3 reacties

Martin
  • 33471 reacties
  • 20 november 2024

Uitgesteld kijken lukt op je tablets zegt je maar lukt het dan op de tablets ook het om opgenomen programma’s te bekijken of ook niet zoals op je laptop?

PS: Noteer (indien nog niet gebeurd) best ook in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je indien gewenst nog meer specifieke/privé info vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 20 november 2024

Op mijn tablet heb ik onderaan een balk met diverse items en uiterst rechts staat "Mijn Video's". Daar kan ik alle opgenomen programma's bekijken.  Waarom niet op de laptop ?


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3442 reacties
  • 21 november 2024

@Dieter_022 Er zijn wel sommige zenders die vb wel op de decoder te bekijken zijn, maar niet op de app. Ook met de website is er een verschil. Dit heeft te maken met uitzendrechten. 

Zijn het opnames van bepaalde zenders waarmee je dit voorhebt ?  

Hier vind je alvast een overzicht van de zenders en welke je kan bekijken op de app als extra info.