Skip to main content
Vraag

tv replay+

  • 30 september 2024
  • 4 reacties
  • 291 Bekeken

Al mijn opnames kunnen niet meer doorspoelen. 

Alles zegt dat tv replay+ moet activeren. Ook al gaat dit normaal over programma 36 uur terug zien em doorspoelen.

 

Ze hebben vandaag een nieuwe modem geplaatst netwerk v1 kan dit de reden zijn?

 

Is toch niet ok dat ik eerst 10 minuten het vorige programma moet uitkijken voordat de opname start.

4 reacties

Mutlie
  • 1928 reacties
  • 1 oktober 2024


Vreemd, er is iets gelijkaardigs gepost


Dat heb ik toch niet aan de hand, tenminste gisteravond niet.
Welke decoder? Welke softwareversie?


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2024

Hier ook, we kunnen niet meer kosteloos doorspoelen bij een opname, we worden verplicht tv replay+ te activeren. En opnames worden ook maar 2 maand meer bewaard!  Proximus wordt duurder en slechter... 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 oktober 2024

Hier ook, ik kan niet meer doorspoelen bij opnames... heel lastig! 

 


Martin
  • 33120 reacties
  • 9 oktober 2024

Probeer eens of het helpt door de V7 decoder te herstarten als volgt:

  1. Zet de schakelaar achteraan op je TV Box op OFF.
  2. Wacht tenminste een tiental seconden.
  3. Zet de schakelaar terug op ON.
  4. De controlelampjes aan de voorkant van je TV Box branden nu. Het opstarten is bezig.
  5. Na enkele minuten kun je opnieuw tv kijken en navigeren doorheen het Proximus TV-menu.

NB: ik heb op mijn v7 decoder een opnames eens doorgespoeld en dat werkt nog.