Skip to main content
Vraag

iPhone 16 Pro Max levering

  • 20 september 2024
  • 10 reacties
  • 814 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb zoals velen een iPhone 16 Pro Max besteld met order nummer: R4WEBSHOP045897578 en klantennummer: 61869****

 

Ik had ook besteld op de 13de van zodra de pre-orders live gingen. Wanneer kan ik deze levering verwachten? Is er geen ‘First come, first serve?’ systeem? Ik las dat mensen met andere pre-orders tot 2 maanden moesten wachten van oudere modellen?

10 reacties

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 21 september 2024

Ik zou ook denken dat het ‘First come, first serve’ is. Blijkbaar staan we allemaal op een lijst en moeten ze deze een per een verwerken en als het aan jou is ontvang je pas een track&trace… Ik he de mijne besteld op 14 september en nog steeds niks ontvangen!


Mutlie
  • 1930 reacties
  • 21 september 2024

In het weekend zijn de moderatoren niet aanwezig.
Dus je zal sowieso tot maandag moeten wachten voor je iets weten kan.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3208 reacties
  • 23 september 2024

@DedicatedDream 

@Ana Aguilar 

Proximus bestelt bij Apple altijd een grote voorraad toestellen, maar het is steeds afwachten in welke hoeveelheden Apple kan leveren.

Er komen regelmatig nieuwe voorraden binnen.  Hopelijk is jullie toestel snel leverbaar.

mvg,

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 23 september 2024
tina.b schreef:

@DedicatedDream

@Ana Aguilar

Proximus bestelt bij Apple altijd een grote voorraad toestellen, maar het is steeds afwachten in welke hoeveelheden Apple kan leveren.

Er komen regelmatig nieuwe voorraden binnen.  Hopelijk is jullie toestel snel leverbaar.

mvg,

Tina

Goedemorgen, 

Ik snap enkel niet goed hoe mensen die last minute pre-orderen enzo. Die wel al kunnen krijgen. Maar dat jullie niet kunnen kijken in het systeem welke orders er eerst zijn binnen gekomen.. Wat is dan het nut van zo snel mogelijk te pre-orderen? Kan zowel wachten tot de laatste minuut. Dan ben je zeker van levering blijkbaar in de eerste week. Belachelijk.. 

 

Begrijp me niet verkeerd, maar als ik geen levering heb van deze telefoon de eerste week van Oktober. Dan neem ik contact op om deze te annuleren. En bestel ik die wel bij Apple zelf. 
 

Dankjewel,

 

Nicky


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3208 reacties
  • 23 september 2024

@DedicatedDream 

het gaat niet enkel om “eerst” bestellen: er zijn veel types IPhone 16 (gewoon, Pro, Pro Max… ), verschillend in kleur, in datavolume (128 Gb, 256 Gb, 1 TB...)… afhankelijk van type dat geleverd wordt door Apple kunnen wij ook leveren.

Als je bijv 2x IPhone 16 bestelt, 256gb, maar bijv 1 kleur carbon en 1 kleur rose… en Apple levert enkel de carbon… dan gaan de klanten die dat type besteld hebben dat ook krijgen .  De rose-bestelling wacht… terwijl iemand anders die later ook carbon besteld heeft dat toch ook geleverd gaat krijgen… dus het is niet zo simpel om te zeggen: “die heeft zijn al en ik nog niet? “ 

groeten

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 23 september 2024

Toch allemaal een rare bedoening.. Volgens jullie website geven jullie door op 20/09 voorraad te hebben, en zouden jullie mij een pakket klaar maken om mij op te sturen. Dan erboven staat er, en ik zal het even citeren ‘we zijn je pakket aan het klaar maken om het mee te geven aan de vervoerder’. 
 

Misschien een kleine tip voor jullie proximus IT’ers. Maar dit misleid de mensen in denken dat hun pakket effectief gemaakt wordt, wanneer in realiteit dit zo niet is. Misschien voor de iPhone 17 dat jullie dit veranderen, spaart jullie een hoop miserie. 
 

Vraag me af of deze problemen ook zich afspelen bij Telenet en dergelijke.. 


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 23 september 2024

Dit is dus jaarlijks het probleem bij de pre-orders!!


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 24 september 2024

Ikzelf heb ook ge pre-ordered op 14/09, samen met mijn vriendin, zei heeft de hare ontvangen op 20-09 en ik nog niets, track and trace applicatie is niet meer beschikbaar… 20/09 gebeld, en stond klaar om opgehaald te worden door bpost, gisteren gebeld en zeiden het zelfde dus iedereen schuift de verantwoordelijkheid door naar bpost, gisteren avond mail ontvangen dat er geen voorraad meer is… vandaag weer maar eens gebeld en de 7de persoon aan de lijn gehad… moest de mail omtrent niet op voorraad niet serieus nemen… “wacht nog 3 dagen hij zal zeker komen”… het zou er nog aan mankeren als hij niet zou komen…. Uiteraard 3 dagen wachten dan gaan we weer naar een weekend… zou gek zijn als hij tegen maandag niet op voorraad zou zijn… indien deze week mijn bestelling niet arriveerd annuleer ik ook, en stap ik na jarenlang klant zijnde over naar de concurrent… service en opvolging omtrent een pakket van 1500€ DIKKE DIKKE 0! 
PROXIMUS SHAME ON YOU


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 september 2024

Hallo, ik had op 17/09 een iphone 16 pro max gepreordered en had gehoopt dat die nog deze maand zou aankomen. Ik belde proximus klantendienst en de meneer aan de telefoon zei dat ze geen idee hadden wanneer het zou worden gelevered. Het is echt absurd dat de klanten nog geen idee hebben van wanneer ze hun pakketje moeten verwachten...niet eens een datum?

ik heb ook nog niks ontvangen van bpost...geen bevestiging niks.

kan iemand mijn bestelling eens nakijken?

R4WEBSHOP045927408

 


Martin
  • 33125 reacties
  • 24 september 2024

@PX_moderatoren  naaz-hakimi heeft een dubbele post hier →