Skip to main content
Vraag

streamen pickx


Wanneer ik naar tv wil kijken via pickx op smartphone krijg ik bijgaande melding. 

Hoe los ik dit op aub

 

4 reacties

Martin
  • 33474 reacties
  • 26 maart 2024

Staat je locatie op?

werkt dit niet via het draadloos netwerk en ook niet via het mobiel netwerk?
Werkt het dan ook nog niet via http://pickx.be 

PS: 

Indien dit nog niet gebeurd is noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens in zodat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 26 maart 2024

Forumprofiel is reeds in orde. 

Locatie staat aan volgens mij.

Nog wat veranderingen geprobeerd maar werkt nog niet. 


  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 12 mei 2024

Vandaag weer hetzelfde probleem . Momenteel is dit alleen via de pickx App. Als ik het via internet doe, lukt het na een paar keer wel. 

 


Martin
  • 33474 reacties
  • 12 mei 2024

Staat “TV aanbieder” ook uit in de instellingen van de pickx app


Reageer