Skip to main content
Beantwoord

inkomende oproepen als anoniem


Sinds ik ben overgestapt naar pay&go komen al mijn inkomende gesprekken binnen als zijnde anoniem. Nummerherkenning staat aan. Hoe op te lossen

Beste antwoord door Martin

@Kokochanel 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst, zoals het betrokken nummer waarover het probleem hier gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • 33935 reacties
  • Antwoord
  • 16 maart 2024

@Kokochanel 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst, zoals het betrokken nummer waarover het probleem hier gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • 289 reacties
  • 17 maart 2024

@Kokochanel 

Zijn al je contacten nog opgeslagen in je telefoon?

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 20 maart 2024

Ja. Contacten staan nog in telefoon 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 20 maart 2024

@Martin 

De gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dank om in orde te brengen a.u.b.  


Martin
  • 33935 reacties
  • 20 maart 2024
Kokochanel schreef:

@Martin

De gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dank om in orde te brengen a.u.b.  

Gewoon afwachten nu tot een PX moderator hier reageert.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3273 reacties
  • 20 maart 2024

@Kokochanel 

goedemorgen,

ik kan het nummer vermeld in je profiel niet terugvinden: kan je eens nakijken, aub?

mvg

Tina

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 20 maart 2024

Hey. Sorry. Nummer staat juist nu. Is pay&go 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 21 maart 2024

Enig idee wanneer probleem opgelost zou worden? 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1735 reacties
  • 22 maart 2024

@Kokochanel  Dit zou in orde moeten zijn? Laat je nog iets weten?  Groetjes Luc


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 22 maart 2024

Beste Luc. Nog altijd niet opgelost. Zie foto. 

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 28 maart 2024

@Kokochanel Heeft u al eens geprobeerd om uw simkaart in een ander gsm-toestel te steken om te kijken al het dan wel werkt.Groetjes,Joel