Sinds ik ben overgestapt naar pay&go komen al mijn inkomende gesprekken binnen als zijnde anoniem. Nummerherkenning staat aan. Hoe op te lossen
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelSinds ik ben overgestapt naar pay&go komen al mijn inkomende gesprekken binnen als zijnde anoniem. Nummerherkenning staat aan. Hoe op te lossen
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelBeste Luc. Nog altijd niet opgelost. Zie foto.
Enig idee wanneer probleem opgelost zou worden?
Hey. Sorry. Nummer staat juist nu. Is pay&go
goedemorgen,
ik kan het nummer vermeld in je profiel niet terugvinden: kan je eens nakijken, aub?
mvg
Tina
De gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dank om in orde te brengen a.u.b.
Gewoon afwachten nu tot een PX moderator hier reageert
.
De gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dank om in orde te brengen a.u.b.
Ja. Contacten staan nog in telefoon
Zijn al je contacten nog opgeslagen in je telefoon?
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst, zoals het betrokken nummer waarover het probleem hier gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.