Skip to main content
Beantwoord

Retourlabel


Ik heb via de MyProximus app een internet box besteld zonder wifi booster, maar bij de retournlabel email staat ik moet de "oude" wifi booster ook terugtesturen. Moet ik het terugsturen en een niuewe bestellen of gevonne niet sturen?
Ordernummer: R4WEBSHOP023100001

Beste antwoord door Joel M

@c0balt De oude wifi booster moet je ook terug opsturen.Die kan storingen veroorzaken met de internet box.Via order R000000110000SXEKP heb ik u de juiste wifi booster laten toesturen.Leveringsdatum 13/03/2024.Groetjes,Joel.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

2 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • Antwoord
  • 8 maart 2024

@c0balt De oude wifi booster moet je ook terug opsturen.Die kan storingen veroorzaken met de internet box.Via order R000000110000SXEKP heb ik u de juiste wifi booster laten toesturen.Leveringsdatum 13/03/2024.Groetjes,Joel.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 8 maart 2024

@Joel M Een dikke dank u.