Skip to main content
Beantwoord

Tv gids wil niet laden


Sinds gisteren hebben we problemen met de TV gids die niet wil laden. Ook op live tv blijft het scherm leeg. we hebben reeds een reset gedaan, ook de procedure met de pair knop ..  

 

Beste antwoord door Martin

herstart eens je bbox (internet box) door hem 10 sec stroomloos te zetten.

Als het een v7 decoder is die je hebt kun je ook via door:

  •  op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • Dan ga je naar “Support “
  • En tenslotte ga je naar “Zenderinfo ophalen” 

Dit zou ook de TV gids kunnen terug in orde zetten.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

Martin
  • 33199 reacties
  • Antwoord
  • 2 maart 2024

herstart eens je bbox (internet box) door hem 10 sec stroomloos te zetten.

Als het een v7 decoder is die je hebt kun je ook via door:

  •  op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • Dan ga je naar “Support “
  • En tenslotte ga je naar “Zenderinfo ophalen” 

Dit zou ook de TV gids kunnen terug in orde zetten.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 2 maart 2024

Ondertussen is de tv-gids in orde, maar nu hebben we constant foutmelding P038. Tv programma start op en om de zoveel minuten krijgen we deze boodschap.


Martin
  • 33199 reacties
  • 2 maart 2024

Voer eens een software-update uit:

  • Ga naar het menu "Instellingen" en selecteer "Systeem".
  • Selecteer "Software-update" en volg de instructies op het scherm.

hoe is je decoder verbonden met de internet box is die rechtstreeks verbonden via een utp netwerkkabel?

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 6 maart 2024

@Cdeville Kan je eens al je toestellen herstarten ? Deze foutmelding wijst op een fout bij het downloaden van je programma. Dit kan dus ook in je modem foutlopen. 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2024

Beste

 

ook reeds enkele weken dit probleem van tv gids die niet geladen wordt

kunnen dit idd via instellingen maar moeten dit dat minimaal 1 x per dag zo doen

al alles uitgetrokken en heropgestart, maar nog niet in orde

Ook geen software updates beschikbaar

vroeger was dit nooit en probleem maar nu wel, wat is de oplossing hiervoor?

Mvg

Luc

 


Mutlie
  • 1962 reacties
  • 9 oktober 2024

Is het een v7 decoder? 
Druk dan op  de home-knop (huisje) van je afstandsbediening, in het menu bovenaan naar rechts tot aan de instellingen (tandwieltje), dan “support” kiezen en “zenderinfo ophalen.


Als dat niet helpt zet je je bbox of internet box 10 sec zonder stroom.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 26 november 2024

Beste Patrick

 

 Bedankt voor je reactie

 

heb ik zo idd gedaan maar reeds enkele uren erna is het weer van hetzelfde 

Ook al alles uitgetrokken er heropgestart maar geen oplossing 

vroeger heb ik dat probleem nooit gehad

luc

 


Martin
  • 33199 reacties
  • 26 november 2024

probeer mss toch eens of dit zou helpen door “Clear data uit te voeren”:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “      
              |- Clear data & herstart         

Reageer