Sinds gisterenavond, kan ik niet meer kijken naar mijn opnames (in dit geval NPO 2).
Ik heb tot 3 maal toe, mijn decoder (klein oud model V5) uit en terug aan gezet, doch telkens na +/- 1 à 2 min. stopt het beeld, en kan niets meer doen, tenzij de TV uitschakelen.
Wat staat er mij te doen ?? Graag een seintje a.u.b.
Nog niet alle V5 zijn bij mijn weten buiten gebruik gesteld. Het lijkt mij wel over een V5c te gaan hier. En die zijn nog ondersteund.
@RMO wis best je mailadres hier, het staat openbaar. Klaar voor kwaadwilligen om je te bestoken met phishing mails.
Met de V5c staan de opnames in de cloud. Kan je de opnames bekijken in de Pickx app? En andere -niet NPO2 - opnames? Het lijkt meop het ogenblik nog wat voorbarig om direct te bellen (0800 22 800) voor een nieuwe decoder. Eens even afwachten of er andere opties worden voorgesteld.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.