Skip to main content
Vraag

Proximus replay valt regematig weg

  • 15 december 2023
  • 7 reacties
  • 108 Bekeken

Beste,

Ik heb 2 decoders tv kijken werkt goed. Alleen is het al sinds enige tijd dat als ik uitgestelde uitzendingen terug wil kijken dat beeld dan vast loopt. Je moet dan als je uitzending alsnog wilt zien moet  je vanaf het begin aan bekijken. 

Gewoon tv kijken werkt goed en opnames werken ook goed dus ga er vanuit dat de verbindingen goed zijn. Het gaat om 2 maal een V5 tv box, beide zelfde probleem.

 

Weet iemand wat ik verder nog kan doen?

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 368 reacties
  • 15 december 2023

@Osirius  ik dacht hier gelezen te hebben dat er problemen waren met deze types momenteel.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 15 december 2023

@Osirius Er is een vermoeden van een algemeen probleem rond tv replay, we zijn dit aan het onderzoeken.


Martin
  • 33471 reacties
  • 15 december 2023

Ter info: Ik heb het voor het ogenblik niet meer voor op mijn V5-Compact.


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 18 december 2023

Ik wacht even af dan, lijkt wel hardnekkig probleem, aangezien het al even speelt


lucfouq
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 10 april 2025

Wij hebben sinds een paar weken (nu zijn we 10 april 2025) hetzelfde probleem,  telkens bij TV replay.  Heel irriterend,   want als hetgeen je bekeek bijna ten einde was,    moet je helemaal opnieuw herbeginnen met kijken,   en met de (gratis) TV replay kan je niet doorspoelen.  Wordt hier een structurele oplossing geboden ?


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3448 reacties
  • 28 april 2025

@lucfouq Op dit ogenblik is er nog een gekeknd probleem met TV Replay als je een programma herstart terwijl het programma nog bezig is op TV.  Als je naar een programma via Replay kijkt en de live uitzending is nog bezig, wordt het programma via Replay onderbroken wanneer de live uitzending eindigt. Is dat wat je ervaart ? Of heb je dit ook voor als het programma niet meer bezig is ?

Onze excuses voor het ongemak. We zoeken naar een oplossing voor dit probleem. 


lucfouq
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 29 april 2025

Ik heb inderdaad de indruk dat het probleem zich voordoet als het programme nog bezig is op TV.   Voorheen hadden wij dit probleem helemaal niet.    Sedert er één en ander verandert is mbt TV replay hebben wij wel vaker problemen.    Decoder herstarten/resetten blijkt dan vaak de enige oplossing.  Hopelijk zijn die problemen snel van de baan ...