Skip to main content
Vraag

Problemen met internet

  • 9 augustus 2023
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

  • Apprentice
  • 8 reacties

Sinds dit weekend hebben wij bijzonder veel problemen met draadloos internet. Verbinding valt regelmatig uit, als er verbinding is dan werkt vaak enkel het 5.0 en niet 2.4 netwerk. (Geen smart wifi aangezien dit in verleden veel problemen opleverde)

De TV geeft ook regelmatig de melding dat er geen ethernet verbinding is, deze is bekabeld. Dus zowel draadloos als kabel geeft storing. Op tv krijgen we dan verschillende meldingen:p130, P135, …

Klantnummer 614460078, gemeente Aalter

Resetten, kabel uittrekken, opnieuw opstarten, … al regelmatig gedaan met telkens maar kortstondig succes.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • 33945 reacties
  • 9 augustus 2023

heb je ook de bbox eens heropgestart, zie : Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Indien dit ook niet helpt dan eens de bbox resetten: Reset je b-box/Internet box | Proximus  


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 9 augustus 2023

Dag Martin. Dat heb ik gedaan maar zoals beschreven geeft dit helaas maar kortstondig effect.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 9 augustus 2023

@JefD Er zal iemand ter plaatse moeten komen om dit na te kijken. Ik heb voorlopig een afspraak ingeboekt op morgen 10/08 tussen 12.30 en 17.00.

Indien dit niet past kan je de afspraak altijd verzetten via MyProximus.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 9 augustus 2023

Prima, bedankt!


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 654 reacties
  • 14 augustus 2023

@JefD  Heeft de technieker het probleem opgelost voor je?