Skip to main content
Vraag

inloggen op myproximus met itsme


Ik kan sinds een tijdje niet  meer inloggen met ITSME op myproximus.

Steeds krijg ik een foumelding : YPA error

 

Groetjes

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • 33940 reacties
  • 17 maart 2023

My Proximus app versie is mss verouderd  

je kunt u het eventueel verwijderen / opnieuw installeren en verbinding maken met 4G om het te starten en het opnieuw proberen?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 maart 2023

Ik heb het probleem op mijn pc via de website in 2 verschillende browsers an heb al cookies en internet files al eens geschrapt.


Martin
  • 33940 reacties
  • 17 maart 2023

heb je het probleem dan niet op op je smartphone 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 maart 2023

Op mijn smartphone heb ik het probleem niet. Het heeft wel gewerkt op mijn pc.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 maart 2023

Ik heb hetzeflde probleem via de website, via de app lukt het, maar via de website niet. 

 

Na heel veel wachten en 500 errors van de server, krijg ik volgende pagina.

 

 


Martin
  • 33940 reacties
  • 27 maart 2023

@pharacyd Heb je al eens geprobeerd door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)

en dan proberen of het wel lukt.

 


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 maart 2023
Martin schreef:

@pharacyd Heb je al eens geprobeerd door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)

en dan proberen of het wel lukt.

 

Ik heb dit even geprobeerd, maar ik krijg hetzelfde gedrag.

 


Martin
  • 33940 reacties
  • 27 maart 2023

je gebruikt toch toevallig niet de “Malwarebytes Browser guard” extentie in je browser of iets gelijkaardigs, indien wel en je schakelt deze uit werkt het dan.

indien wel dan is de oplossing:
Bij de instellingen van deze extensie is er mogelijkheid om een allow list van URL te maken


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 maart 2023
Martin schreef:

je gebruikt toch toevallig niet de “Malwarebytes Browser guard” extentie in je browser of iets gelijkaardigs, indien wel en je schakelt deze uit werkt het dan.

indien wel dan is de oplossing:
Bij de instellingen van deze extensie is er mogelijkheid om een allow list van URL te maken

ik heb met firefox, chrome en safari geprobeerd. Ik heb geen plugins die content blokkeren. Ik heb ook effe aan een collega gevraagd om even naar MyProximus te gaan en in te loggen via itsme. Hij heeft hetzelfde probleem.