Skip to main content
Beantwoord

MyProximus activatiecode niet ontvangen

  • 25 januari 2023
  • 7 reacties
  • 499 Bekeken

Hallo, 

 

Als nieuwe klant (Flex Fiber) krijg ik maar geen toegang tot MyProximus. Ik mis de activatiecode. 

Ik kan geen activatiecode terugvinden in de bevestigingsmails en als ik bel met m’n vaste lijn naar 0800 22 263 krijg ik te horen dat ik niet bel vanaf een Proximus nummer (hoewel dit nochtans in mijn nieuwe Px-abonnement zou moeten zitten). Een telefoontje naar 0800 22 800 vanaf m’n vaste lijn en ik krijg de boodschap dat ik bel met een Scarlet-nummer (m’n vorige provider). Gaat er misschien iets mis met de overdracht? 

 

Bedankt alvast om dit na te kijken. 

 

Mvg, Frederick

Beste antwoord door Joel M

@fre9000 Ik heb dossier 52010173 opgemaakt en overgemaakt aan de dienst van MyProximus.Zij gaan het nakijken en nadien zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

7 reacties

Martin
  • 33472 reacties
  • 25 januari 2023

@fre9000 Je kunt natrekken bij welke provider je nummer nog toebehoort hier → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

Als je nog maar recent bij Proximus bent kan het zijn dat de overdracht nog niet gebeurd is en ook nog niet alles volledig doorgestroomd is ook ivm activatiecode enz….

Maar omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 januari 2023

Bedankt voor je antwoord, @Martin. Op CRDC staat er ‘Proximus fix’ maar dat stond er vorige week ook toen ik nog Scarlet-klant was. Ik vermoed dat dat enige tijd geleden gefuseerd is. Vroeger stond daar inderdaad ‘Scarlet’. 

 

Mvg, Frederick


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2023

@fre9000 Ik heb dossier 52010173 opgemaakt en overgemaakt aan de dienst van MyProximus.Zij gaan het nakijken en nadien zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


Beste

ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen. Ik ben van orange naar proximus gegaan maar ik heb nogsteeds geen activatiecode ontvangen van proximus. Ik krijg nog steeds sms’en van mijn oude simkaart. Ik denk dat er iets mis gegaan is met de overdracht.


Martin
  • 33472 reacties
  • 15 april 2025

In afwachting dat een PX moderator reageert morgen:

Je kan altijd eens controleren onder welke provider je huidig telefoonnummer nog valt → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

NB: Als de overdracht onlangs gebeurd is kan het wel een 2-tal dagen duren vooraleer je overdracht afgerond is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 16 april 2025

Dag ​@Gülsüm Sari vul je in het klantprofiel hier de gegevens aan voor verder nazicht?


Martin schreef:

In afwachting dat een PX moderator reageert morgen:

Je kan altijd eens controleren onder welke provider je huidig telefoonnummer nog valt → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

NB: Als de overdracht onlangs gebeurd is kan het wel een 2-tal dagen duren vooraleer je overdracht afgerond is.

Ik heb nog in de ochtend een sms gekregen dat mijn nummer binnenkort zal overgezet worden dankuwel