Skip to main content
Vraag

geen internet, geen kieston


Hey. Gisteren is mijn verbinding plots uitgevalen. Kan iemand me helpen? Technische support onder 080055800 goet niets.

13 reacties

Martin
  • 33479 reacties
  • 8 september 2022

Ter info

  • Klantendienst residentieel: 0800 22 800
  • Klantendienst zelfstandigen & KMO: 0800 22 500
  • Klantendienst grote bedrijven: 0800 22 200

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 8 september 2022

Helaas no go met de pxs support nummers.


Martin
  • 33479 reacties
  • 8 september 2022

@nikifede gewoon afwachten dan tot een Proximus forummedewerker (moderator) reageert en ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerker hiermee direct aan de slag kan van zodra hier de draad opgenomen wordt.   


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 466 reacties
  • 8 september 2022

@nikifede zoals Martin vermeld, als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we het langs hier eens natesten.


  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 8 september 2022

gedaan. Lijnnummer en klantennummer toegevoegd aan het profiel.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 466 reacties
  • 8 september 2022

Momenteel krijgen we geen verbinding met de modem. Staat deze ook aan?

 

Heeft u hem al eens herstart of reset uitgevoerd?


Martin
  • 33479 reacties
  • 8 september 2022

PS:

  • herstarten = 10 seconden volledig stroomloos zetten
  • resetten = 20sec het vezonken reset knopje achteraan ingedrukt blijven houden (tot alleen nog het power on lampje blijft oplichten)

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 8 september 2022

nog geen kieston. modem herstart. Dan ging  5 sec op sync. Dan is er weer uitgevallen.


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4400 reacties
  • 8 september 2022

Ik vermoed dat u vandaag geen reactie meer zult krijgen van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum

Indien de LED power van de Bbox niet blijft branden is er waarschijnlijk een probleem Bbox = te vervangen

Indien u een analoge telefoonaansluiting via de NTP2007 zou hebben, lijkt dit op een ander technisch probleem (= mogelijks defect in de straatkast of in het kabelnet)  

 

In principe dient 0800 22800 technische ondersteuning (tot 22h) u uiteraard te helpen (en eventueel een interventie ter plaatse in te plannen)


  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 8 september 2022

080022800 optie 4 (technische dienst) doet niets.


Martin
  • 33479 reacties
  • 8 september 2022

ter info: eventueel een andere optie kiezen en vragen dat ze je doorschakelen naar de juiste dienst, enfin ‘t is maar een tip :-)


  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 8 september 2022

ok, heb info van de technische dienst bik pxs gektegen. het gaat over een algemeine probleem op straat.


Martin
  • 33479 reacties
  • 8 september 2022

Ok bedankt voor de feedback.

hopelijk kan het vlug in orde komen.