Skip to main content
Beantwoord

Melding dataverkeer


Forum|alt.badge.img

Beste,

Nu moet er mij eens iemand uitleggen wat er nu weer scheef loopt bij Proximus…..

Ik krijg een paar dagen geleden een sms op mijn smartphone dat ik 2 Gb aan dataverkeer verbruikt heb terwijl ik 5 Gb in mijn pakket heb. Of is dit nog een instelling van uit de tijd dat we maar 2 of 3 Gb hadden?

Ik heb bij mijn instellingen gekeken maar daar staat alleen een melding als ik mijn volume overschrijd.

Mvg,

JP.

Beste antwoord door Choreftis

Beste mensen,

Ik moet mij excuseren… 😇 blijkbaar is/was dat een instelling op de phone zelf, heb dat nu aangepast…

Mvg,

JP.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 108 reacties
  • Antwoord
  • 1 juni 2022

Beste mensen,

Ik moet mij excuseren… 😇 blijkbaar is/was dat een instelling op de phone zelf, heb dat nu aangepast…

Mvg,

JP.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 1 juni 2022

@Choreftis Blij dat het in orde is voor jou! 🙂

Hierbij alvast meer info over de sms-meldingen van Proximus: Sms-meldingen over je mobiel verbruik | Proximus

Groetjes,
Antonella