Skip to main content
Vraag

tv replay + werkt al 2 weken niet na overstap op flex pack


Hey Proximus,

Sinds 2 weken van pack verandert maar tv replay+ werkt nog steeds niet.

Al eens een keertje in en uit geschakeld maar deze doet het niet. staat wel actief in myproximus. 

Het is een beetje drama op dit ogenblik als ik alles zo bekijk.

Ook mijn andere topic blijft na 10 dagen niet opgelost.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Rising star
  • 12 reacties
  • 19 april 2022

Net op aanraden van jullie helpdesk de decoder moeten resetten en ‘je mag na 30’ een telefoontje verwachten om verder te bespreken en op te volgen’ …

rara wie er al meer dan een uur op een telefoontje wacht ...


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 20 april 2022

@SERMO72 TV Replay+ staat nu wel actief op je lijn. Kan je eens testen of dit nu werkt ?