Ik heb via Proximus een extra optie op de studio 100 go pass. Op tv werkt alles prima maar als ik de app installeer op zowel mijn gsm of tablet en mij wil aanmelden als Proximus klant komt er op ‘aanmelden mislukt. U hebt geen recht op dit abonnement’ terwijl ik wel degelijk de optie heb en ervoor betaal.
studio 100 Go app aanmelden lukt niet
Beste antwoord door Yannick Vandepaer
Hier hetzelfde probleem sinds de update. Is er al een oplossing gevonden?±+
Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.
Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!
Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.
Oplossing:
Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.