Skip to main content
Beantwoord

studio 100 Go app aanmelden lukt niet


Ik heb via Proximus een extra optie op de studio 100 go pass. Op tv werkt alles prima maar als ik de app installeer op zowel mijn gsm of tablet en mij wil aanmelden als Proximus klant komt er op ‘aanmelden mislukt. U hebt geen recht op dit abonnement’ terwijl ik wel degelijk de optie heb en ervoor betaal.

Beste antwoord door Yannick Vandepaer

EviVanParys schreef:

Hier hetzelfde probleem sinds de update. Is er al een oplossing gevonden?±+

Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.

Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

10 reacties

Martin
  • 33479 reacties
  • 22 december 2021

in afwachting dat een proximus forummedewerker je kan verder helpen geef ik deze link al mee 

→ Studio 100 GO Pass bestellen en gebruiken | Proximus

NB: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


CharlotteVDB schreef:

Ik heb via Proximus een extra optie op de studio 100 go pass. Op tv werkt alles prima maar als ik de app installeer op zowel mijn gsm of tablet en mij wil aanmelden als Proximus klant komt er op ‘aanmelden mislukt. U hebt geen recht op dit abonnement’ terwijl ik wel degelijk de optie heb en ervoor betaal.

Heb ik ook voor. Sinds dat de studio 100 app een update gehad heeft kan ik me niet meer aanmelden met de go pass


Heb ik ook voor. Sinds dat de studio 100 app een update heeft gehad kan ik me niet meer aanmelden voor de go pass. En op de tv werkt alles wel goed 

 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 januari 2022

Hier hetzelfde probleem sinds de update. Is er al een oplossing gevonden?±+


Hier hetzelfde probleem. Werkt prima op de tv maar op de app kan ik me niet meer aanmelden. Bijgevolg dus heel wat content geblokkeerd in de app. Al iemand een oplossing gevonden?


Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!


CharlotteVDB schreef:

Ik heb via Proximus een extra optie op de studio 100 go pass. Op tv werkt alles prima maar als ik de app installeer op zowel mijn gsm of tablet en mij wil aanmelden als Proximus klant komt er op ‘aanmelden mislukt. U hebt geen recht op dit abonnement’ terwijl ik wel degelijk de optie heb en ervoor betaal.

Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.

Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!


iris_vc@hotmail.com schreef:

Heb ik ook voor. Sinds dat de studio 100 app een update heeft gehad kan ik me niet meer aanmelden voor de go pass. En op de tv werkt alles wel goed 

 

Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.

Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!


EviVanParys schreef:

Hier hetzelfde probleem sinds de update. Is er al een oplossing gevonden?±+

Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.

Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 februari 2022

Dankjewel!! Werkt bij mij ook op deze manier!!