Skip to main content
Vraag

Proximus TV Hapert

  • 12 december 2021
  • 2 reacties
  • 271 Bekeken

Hallo, 

Eerst en vooral altijd tevreden geweest van Proximus. Sinds kort verhuisd. Onze modem is met kabel aangesloten aan de digicorder. Ongeveer 2,5 m van elkaar verwijderd. Nu, hapert de uitzending met regelmaat. Bij Netflix komt het geluid achter op het beeld.

Al gereset en nogmaals gereset. Maar blijft om de zoveel minuten haperen.

Help? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33946 reacties
  • 12 december 2021

Decoder die verbonden is met een utp netwerkkabel aan de bbox, heb je dus al gereset maar heb je ook de bbox al eens gereset = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.


  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 12 december 2021

Aaaaah merci, 

Zal ik eens doen. Maar eerst undercover kijken. 

Alvast bedankt.