Skip to main content
Vraag

MyProximus account losgekoppeld van abonnement

  • 2 november 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Sinds mijn btw-nummer werd toegevoegd aan mijn account is mijn gsm-abonnement verdwenen uit MyProximus. Ondanks meerdere contacten met helpdesk via chat/telefoon komt er geen oplossing. Ik kreeg een brief met klantennummer, datum factuur en activatiecode, maar niks lijkt te werken.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3274 reacties
  • 3 november 2021

@koenmor 

ik vermoed dat je een nieuw klantennummer hebt en dat je je gsm nr opnieuw moet toevoegen.

hier is een link waar je heel wat info kan vinden:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/al-je-producten-zien-in-myproximus.html

groeten

Tina