Skip to main content
Vraag

facturatie

  • 27 september 2021
  • 4 reacties
  • 1601 Bekeken

Volgens de medewerkers die ik telefonisch heb gecontacteerd heb ik geen openstaande facturen.

Wat moet ik ermee ? 

 

Gekregen op zaterdag 11/09

 

Beste Proximus-klant, je aanrekening 7146251662 is beschikbaar. 4,84 EUR, vervaldag:  22/09/2021, te betalen op BE82 2100 0008 8968 met ref  +++714/6251/66253+++.  Je kan  deze heel eenvoudig in de MyProximus-app  ( www.proximus.be/mijnaanrekening) bekijken en betalen.   Het Proximus-team

 

gekregen vandaag 

 

Beste Proximus-klant, lijkt erop dat je iets vergeten bent. Geen zorgen, overkomt de beste. Er staat nog 14.44 EUR open. Betaal dit zo snel mogelijk, anders worden er 10 EUR kosten aangerekend bij de volgende herinnering en dat willen we liever niet. Maak dit snel in orde via https://myproximusapp.page.link/reminder2 of schrijf dit bedrag over op rekeningnummer BE82210000088968 met als mededeling +++713/6790/23607+++. Tot binnenkort! Proximus

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 33935 reacties
  • 27 september 2021

je kan zelf zien of er nog een rekening open staat op https://proximus.be/login/nl/ 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2550 reacties
  • 28 september 2021

Dag @philippe2870 dit gaat over klantnummer 605326798 (Mobilus S abonnement, eindigend op 425). Jouw mailadres en GSM-nummer staan bij de contactgegevens en groene factuur van deze persoon. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 28 september 2021

beste, ik ben overgeschakeld naar een ander abonnement.

 

Vanwaar komen dan die kosten? 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1735 reacties
  • 29 september 2021

@philippe2870  ja het klopt ( je hebt 2 klantnummers) nee er is geen openstaand saldo op het moment.en je bent overgeschakeld op een  Mobilus Unlimited Premium. Fijne dag nog, Luc