Skip to main content
Beantwoord

zendervolgorde terug naar standaard werkt niet

  • 29 augustus 2021
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Beste allemaal,

ik heb de volgorde van een aantal zenders veranderd maar ik wil nu terug naar de standaard. In het menu om de zenders te hernummeren kies ik “standaardvolgorde” en dan OK, maar ze blijven op mijn gewijzigde volgorde.

als iemand een idee heeft, graag.

groet.

yves

Beste antwoord door Martin

heb je de decoder al eens gereset  <→ Je decoder resetten | Proximus en dan terug proberen (De volgorde van de tv-zenders veranderen | Proximus).

Als het dan nog niet lukt wachten tot morgen als de Prox forummedewerkers hier terug langskomen 
NB: bellen naar helpdesk 0800 22 800 (gratis nummer) kun je wel tijdens weekend.

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 33935 reacties
  • Antwoord
  • 29 augustus 2021

heb je de decoder al eens gereset  <→ Je decoder resetten | Proximus en dan terug proberen (De volgorde van de tv-zenders veranderen | Proximus).

Als het dan nog niet lukt wachten tot morgen als de Prox forummedewerkers hier terug langskomen 
NB: bellen naar helpdesk 0800 22 800 (gratis nummer) kun je wel tijdens weekend.

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 29 augustus 2021

Beste,

dank voor uw snel antwoord. Ik denk eigenlijk dat het wel werkte, maar de regionale zender blijft op 10 staan, ook na de standaard, en dat was een beetje verwarrend voor mij.

probleem opgelost.

bedankt.

yves


Martin
  • 33935 reacties
  • 29 augustus 2021

Graag gedaan en blij te horen dat het in orde is.