ik heb de volgorde van een aantal zenders veranderd maar ik wil nu terug naar de standaard. In het menu om de zenders te hernummeren kies ik “standaardvolgorde” en dan OK, maar ze blijven op mijn gewijzigde volgorde.
Als het dan nog niet lukt wachten tot morgen als de Prox forummedewerkers hier terug langskomen NB: bellen naar helpdesk 0800 22 800 (gratis nummer) kun je wel tijdens weekend.
Als het dan nog niet lukt wachten tot morgen als de Prox forummedewerkers hier terug langskomen NB: bellen naar helpdesk 0800 22 800 (gratis nummer) kun je wel tijdens weekend.
dank voor uw snel antwoord. Ik denk eigenlijk dat het wel werkte, maar de regionale zender blijft op 10 staan, ook na de standaard, en dat was een beetje verwarrend voor mij.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.