Skip to main content
Vraag

play and gold


Forum|alt.badge.img

mijn beide kinderen hebben van  april geen code meer gekregen om te spelen in de play and gold app.

Is dit stopgezet?

heb in maart een mail gekregen play&gold piratapult met als mededeling je wint een waardebon

maar weet niet of deze betrouwbaar is

This topic has been closed for comments

2 reacties

Martin
  • 33479 reacties
  • 15 mei 2021

FYI: je hebt reeds een antwoord gekregen van een Prox forummedewerker  

  

AntonellaD schreef:

@jessie  Hierbij meer info over Play&Gold:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_play_and_gold_global/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/vragen-over-play-and-gold.html

Mocht dit geen oplossing bieden, noteer dan even de betrokken gsm-nummers in je profielgegevens en dan laten we dit verder nakijken.
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Groetjes,
Antonella

→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

NB: Iemand van het Proximus forumteam, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Dus pas maandag ga je terug een reactie mogen verwachten.

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 19 mei 2021

@jessie Hiervoor is dossier 48204830 in behandeling bij de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover verder contacteren. Groetjes, Antonella