Vraag

Play and Gold

  • 20 January 2021
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Sinds mijn overschakeling naar flex krijg ik geen play and gold mail of sms meer na betaling. De sms wordt nu naar mijn vrouw gestuurd. Kan dit terug naar mij gestuurd worden aub. Dit is 2848 vanachter ipv 2855. Ook de mail terug in orde maken aub.

Klantnummer is 621******

 

Mvg, Guido


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @pinophai je mailtje met dezelfde vraag werd intussen al in behandeling genomen. De dossierbeheerder van dossier 47299217 zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Reputatie 1
Badge

Ondertussen heb ik hier niks meer van gehoord.

Reputatie 7
Badge +3

@pinophai 

De collega dat jouw e-mail heeft behandeld via dossier 47299217 heeft jouw hierover op 22/01 een e-mail gestuurd met de informatie dat hij dossier 47322381 heeft opgemaakt voor de dienst van play and gold. Dit dossier is momenteel nog in behandeling. Groetjes, Antonella

Badge

Beste... mijn beide kinderen hadden ook play en gold maar krijgen er nu geen toegang meer toe, en kunnen dus niet meer spelen 

Reputatie 7
Badge +3

@jessie  Hierbij meer info over Play&Gold:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_play_and_gold_global/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/vragen-over-play-and-gold.html

Mocht dit geen oplossing bieden, noteer dan even de betrokken gsm-nummers in je profielgegevens en dan laten we dit verder nakijken.
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Groetjes,
Antonella

Reageer