Skip to main content
Beantwoord

Internet


Dit is mijn probleem,

Ik heb hier regelmatig uitval van lijn , het zou gaan over heropstart van cabine op eind straat, na de herstart is er een snelheid verlies 

ik heb gechat met iemand van Proximus en die heeft me afgewimpeld dat het niet hoger kan dan 37,5

ik heb wel 50 testen van een snelheid van 44,5 

op 23/03 is het zelfde ook gebeurd en toen heeft een medewerker het wel opgelost na 20min proberen was het terug 44,5

kan hier iemand iets aan doen, want ik begrijp niet waarom de een dit kan en de andere niet

snelheid vandaag  https://pxs.speedtestcustom.com/result/bf35e450-96b1-11eb-892a-1bece3b4c887

snelheid eergisteren https://www.speedtest.net/result/11208142943

 iedere reactie is welkom

 

Beste antwoord door kieken100

de oplossing was nieuwe modem………….

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 6 april 2021
kieken100 schreef:

Dit is mijn probleem,

Ik heb hier regelmatig uitval van lijn , het zou gaan over heropstart van cabine op eind straat, na de herstart is er een snelheid verlies 

ik heb gechat met iemand van Proximus en die heeft me afgewimpeld dat het niet hoger kan dan 37,5

ik heb wel 50 testen van een snelheid van 44,5 

op 23/03 is het zelfde ook gebeurd en toen heeft een medewerker het wel opgelost na 20min proberen was het terug 44,5

kan hier iemand iets aan doen, want ik begrijp niet waarom de een dit kan en de andere niet

snelheid vandaag  https://pxs.speedtestcustom.com/result/bf35e450-96b1-11eb-892a-1bece3b4c887

snelheid eergisteren https://www.speedtest.net/result/11208142943

 iedere reactie is welkom

 

hi, ik heb dit even voor je gecontroleerd en je snelheid zou terug 20mb moeten zijn ( enige verzwakking in gedachten houdend uiteraard)


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 6 april 2021
jonathandr schreef:
kieken100 schreef:

Dit is mijn probleem,

Ik heb hier regelmatig uitval van lijn , het zou gaan over heropstart van cabine op eind straat, na de herstart is er een snelheid verlies 

ik heb gechat met iemand van Proximus en die heeft me afgewimpeld dat het niet hoger kan dan 37,5

ik heb wel 50 testen van een snelheid van 44,5 

op 23/03 is het zelfde ook gebeurd en toen heeft een medewerker het wel opgelost na 20min proberen was het terug 44,5

kan hier iemand iets aan doen, want ik begrijp niet waarom de een dit kan en de andere niet

snelheid vandaag  https://pxs.speedtestcustom.com/result/bf35e450-96b1-11eb-892a-1bece3b4c887

snelheid eergisteren https://www.speedtest.net/result/11208142943

 iedere reactie is welkom

 

hi, ik heb dit even voor je gecontroleerd en je snelheid zou terug 20mb moeten zijn ( enige verzwakking in gedachten houdend uiteraard)

neen, er is niets veranderd ik nog altijd maar 37,5 ipv 44,5 mbs

 


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 6 april 2021
kieken100 schreef:
jonathandr schreef:
kieken100 schreef:

Dit is mijn probleem,

Ik heb hier regelmatig uitval van lijn , het zou gaan over heropstart van cabine op eind straat, na de herstart is er een snelheid verlies 

ik heb gechat met iemand van Proximus en die heeft me afgewimpeld dat het niet hoger kan dan 37,5

ik heb wel 50 testen van een snelheid van 44,5 

op 23/03 is het zelfde ook gebeurd en toen heeft een medewerker het wel opgelost na 20min proberen was het terug 44,5

kan hier iemand iets aan doen, want ik begrijp niet waarom de een dit kan en de andere niet

snelheid vandaag  https://pxs.speedtestcustom.com/result/bf35e450-96b1-11eb-892a-1bece3b4c887

snelheid eergisteren https://www.speedtest.net/result/11208142943

 iedere reactie is welkom

 

hi, ik heb dit even voor je gecontroleerd en je snelheid zou terug 20mb moeten zijn ( enige verzwakking in gedachten houdend uiteraard)

neen, er is niets veranderd ik nog altijd maar 37,5 ipv 44,5 mbs

 

was je tv aan het kijken toen je deze test uitvoerde of andere toestellen aan het gebruiken ?
je deelt je snelheid immers met andere toestellen die internet gebruiken


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 6 april 2021
jonathandr schreef:
kieken100 schreef:
jonathandr schreef:
kieken100 schreef:

Dit is mijn probleem,

Ik heb hier regelmatig uitval van lijn , het zou gaan over heropstart van cabine op eind straat, na de herstart is er een snelheid verlies 

ik heb gechat met iemand van Proximus en die heeft me afgewimpeld dat het niet hoger kan dan 37,5

ik heb wel 50 testen van een snelheid van 44,5 

op 23/03 is het zelfde ook gebeurd en toen heeft een medewerker het wel opgelost na 20min proberen was het terug 44,5

kan hier iemand iets aan doen, want ik begrijp niet waarom de een dit kan en de andere niet

snelheid vandaag  https://pxs.speedtestcustom.com/result/bf35e450-96b1-11eb-892a-1bece3b4c887

snelheid eergisteren https://www.speedtest.net/result/11208142943

 iedere reactie is welkom

 

hi, ik heb dit even voor je gecontroleerd en je snelheid zou terug 20mb moeten zijn ( enige verzwakking in gedachten houdend uiteraard)

neen, er is niets veranderd ik nog altijd maar 37,5 ipv 44,5 mbs

 

was je tv aan het kijken toen je deze test uitvoerde of andere toestellen aan het gebruiken ?
je deelt je snelheid immers met andere toestellen die internet gebruiken

neen, want ik weet het dat het vertraagd als tv opstaat


Martin
  • 33934 reacties
  • 6 april 2021

Als je een Bbox3 van het merk Sagemcom hebt, kunt u ook gebruik maken van het Sagemtool 0.13
om je lijnwaarden (snelheid) uit te lezen om de concrete situatie in te schatten
Sagemtool downloaden > klik hier
waar je dan inlogt als User en met User wachtwoord dat op een sticker van de bbox staat.

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 6 april 2021

Ok, iedereen bedankt maar een medewerker van Proximus heeft zojuist opgelost


Martin
  • 33934 reacties
  • 6 april 2021

@kieken100 Wat was de oplossing? 


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 6 april 2021
Martin schreef:

@kieken100 Wat was de oplossing? 

dit heeft hij mij nog niet meegedeeld

ik vraag het hem, maar heb geen contact voor het ogenblik, is er erg druk

dat tooltje werkt wel goed hoor

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • Antwoord
  • 15 april 2021

de oplossing was nieuwe modem………….


Martin
  • 33934 reacties
  • 15 april 2021

hopelijk zakt je snelheid nu niet meer