Bij het bekijken van een opgenomen program komen er blokjes in her beeld en stopt het beeld en gaat het met hurten stoten verder,is niet te bekijken,wat moet ik doen.
Is het een v7 decoder die je hebt (daar valt dit wel meer mee voor) zie ook → V7 Stand van zaken | Proximus Forum Is je decoder rechtstreeks met de bbox verbonden via utp kabel
Heb je bbox en decoder al gereset
Morgen komen de prox forummedewerkers hier terug langs.
Enkel de aan en uit knop gebruiken of netstekker uittrekken is geen reset maar een herstart, zoals hieronder beschreven (wat je eerst kunt proberen vooraleer een reset uit te voeren): Toestellen Herstarten: Toestellen herstarten Toestellen Resetten: Buiten de bbox en dan decoder resetten, moet je dat ook mogelijks ook eerst doen met de toestellen waarmee dat je de decoder eventueel verbonden is met jouw bbox (modem/router),om dan pas de decoder te resetten. Dit kan bv met een Wi-Fi bridge,Wi-Fi Booster, Ruckus of via het elektriciteitsnetwerk (PLC adapters). Want dat kan ook de oorzaak zijn van je probleem.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.