Ik heb sinds enige tijd een enorm verbruik van de pickx app op de smartphone van mijn vrouw terwijl ze deze app helemaal niet op haar smartphone heeft staan. Er staat ook geen myproximus app op, er is helemaal niets van Proximus geinstalleerd. Hoe verklaren ze dit bij Proximus? Kan hier iets aan gedaan worden want dit is pure oplichting. Sinds deze maand staat het ook bij mijn dochter en zoon en zij hebben dit ook niet geinstalleerd. Hier is het verbruik tot hiertoe nog wel minimaal. Alleen heb ik deze app bij mij geinstalleerd dus veronderstel ik dat ik alleen een verbruik heb.
verbruik proximus pickx app
Beste antwoord door AntonellaD
Echter kunnen wij omwille van privacy en technische redenen niet alle ID's van alle apps herkennen. Wanneer deze heel hard gelijken, zal het systeem deze herkennen als Pickx. Dit komt in dit geval uit in jouw voordeel, aangezien deze data eigenlijk had moeten worden afgehouden van de gewone data bundel in jouw gsm-abonnement.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.