Skip to main content
Beantwoord

Factuur per post

  • 6 november 2020
  • 8 reacties
  • 907 Bekeken

  • Rising star
  • 16 reacties

 

Blijkbaar is er ergens in de loop van dit jaar een mail verstuurd naar mijn adres met de melding dat vanaf nu (01/2020) de factuur digitaal word verzonden.

Ikzelf heb geen internet want de “internet aansluiting is uitsluitend voor mijn inwonende dochter”. Zij kan natuurlijk niet aan mijn emails, dus niemand wist dit. Ik kan er ook niet aan want ik heb geen pc/tablet of smartphone. Alleen een gewone gsm.

Gevolg: iedere maand een reminder via sms dat er een factuur niet betaald werd.

Graag had ik de facturen terug toegestuurd gekregen op papier, via website: MyProximus niet mogelijk, steeds error: wegens technische storing…...enz.

Mijn adres staat nog steeds fout op MyProximus, (ben al bijna 2 jaar verhuisd) kan het niet veranderen en mijn facturatieadres is niet compleet, ook niet veranderbaar wegens: “technische storing”

Kunnen jullie dit in orde maken voor mij, aub?

 

 

 

 

Beste antwoord door Joel M

@ElzaD Is aangepast.Hou wel rekening dat misschien de facturen vanaf december pas per post gaan toekomen ipv via mail.Groetjes,Joel

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 6 november 2020

@ElzaD Kan u in uw profile het klantnummer en juiste adres vermelden.Dan ben ik zeker dat de facturen naar het juiste adres worden verstuurd met het juiste klantnummer.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 6 november 2020

Heb ik gedaan.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • Antwoord
  • 6 november 2020

@ElzaD Is aangepast.Hou wel rekening dat misschien de facturen vanaf december pas per post gaan toekomen ipv via mail.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 6 november 2020

Adres gegevens staan nog altijd verkeerd op “MyProximus”, net gaan kijken… is daar nog niks veranderd


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 6 november 2020

@ElzaD Dat kan even duren vooraleer dat verwerkt is in MyProximus.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 21 september 2021

Wij zouden graag onze aanrekening per post ontvangen ,onze pc is al wat jaren oud en zo missen wij toegezonden berichten .Hopende op een gunstig antwoord .Groeten.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3266 reacties
  • 21 september 2021

 

beste,

kan je kijken in je MyProximus : daar kan je dat zelf aanpassen ?

indien het niet lukt: graag al je gegevens invullen in je profiel zodat we het nodige kunnen doen.

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op en geef ons een teken als t gebeurd is… 

 

vriendelijke groeten

Tina


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 24 september 2021

@RitaW De verzendingsmethode van de factuur werd aangepast naar de papieren factuur per post. Ik heb ook jouw gebruikersnaam op het forum veranderd zodat jouw e-mailadres niet openbaar zichtbaar is voor iedereen. Groetjes, Antonella