Beste proximus ,
Aangezien ik meer uren aan wachtlijn hang ,dan doorverbonden te geraken naar een medewerker
( Alle begrip dat het daar druk is , dus totaal geen verwijt) wil ik hier toch even wat meedelen want hulp via hier is nu iets sneller. Wij hebben online naar jullie overgeschakeld van telenet naar jullie met easy switch. Blijkbaar is dit eind augustus gebeurd voor gsm alleen , niet voor vaste telefonie en tv , want op 12 sept heb ik bij telenet alles zelf stop moeten zetten omdat jullie dit niet gedaan hebben Volgens telenet. Pas op ik kan begrijpen met drukte dat dit over het hoofd gezien wordt Maar toch hebben we nu een factuur gekregen van telenet die we moeten betalen tot 12 sept. Nu hoort u me afkomen dat wij dit dus niet gaan betalen want wij hebben via proximus alles opgezegt bij telenet. Dat de easyswitch verkeerd gelopen is ,is immers niet ons probleem maar die van jullie en/of telenet. Heb onlangs van jullie een brief gekregen dat wij eens naar proximus moesten bellen ivm met dit , maar na 6 x 30 - 45 min aan de wachtlijn te hangen heb ik geen zin meer om te bellen .
jammer dat dit via het forum moet zodat iedereen het kan lezen en ik het niet gewoon via email kan zenden waar het in alle discretie kan geregeld worden. Ik verwacht nu een oplossing van jullie en/of telenet uit. Geen idee hoe en wat jullie beide dat gaan oplossen maar ik los het niet meer op.
Als geen van beide iets correct kan doen ,bied dan ook die oplossingen niet aan.
Beantwoord
Mislukte easyswitch
Beste antwoord door sophie.coppens
HeidiE schreef:
Dag
Klantennummer telenet : xxxxxxxx
Easyswitch code : xxxxxxxx
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.