Skip to main content
Beantwoord

wanneer aanpassing abonnement naar flex s


op 3 okt. een andere pack gekozen van epic naar flex s  online kon ik niet aanpassen .

maar proximus zou mij opbellen op maandag , medewerker ging alles in orde brengen maar tot op heden nog niets verandert

groeten peter

Beste antwoord door Luc.M

@pjetter Ik zal het nodige doen. Wanneer mag dit ingaan? Groetjes Luc

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 33929 reacties
  • 7 oktober 2020

FYI: morgen zullen de proximus forummedewerkers je wel verder kunnen helpen als ze hier terug de draad opnemen

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee morgen direct aan de slag kunnen.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1735 reacties
  • Antwoord
  • 8 oktober 2020

@pjetter Ik zal het nodige doen. Wanneer mag dit ingaan? Groetjes Luc


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1735 reacties
  • 8 oktober 2020

@pjetter het nodige is gedaan. Groetjes Luc