Skip to main content
Vraag

Kan niet inloggen op pickx app


Beste,

 

Ik heb de pickx app op mijn smartphone geladen maar telkens als ik mijn inloggegevens en paswoord intik en dan druk op verdergaan, gebeurt er helemaal niets.

Kan er even nagegaan worden of mijn account gekoppeld is met de pickx app aub?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 33936 reacties
  • 6 augustus 2020

Ter info Dat zullen de proximus medewerkers kunnen in orde brengen van zodra ze hier de draad oppikken.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 474 reacties
  • 6 augustus 2020

We hebben de koppeling tussen uw account en de Pickx App doorgevoerd.

Best nog eens uitloggen op de Pickx app en opnieuw inloggen.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 7 augustus 2020

Beste, op de ipad kan ik helemaal niet meer kijken naar pickx,blijft maar laden en laden uren aan een stuk,reeds app verwijderd, reeds harde reset gedaan niks lukt. Via browser lukt het wel om op beginscherm te komen, laar dan zegt ie dat ik op mobiele apparaten de app moet installeren om te kijken.Orange of Telenet zullen blij zijn, binnenkort heeft een van hen een nieuwe klant

grrz

Bartw


Martin
  • 33936 reacties
  • 7 augustus 2020

Ter info: pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum

Bellen naar 0800 22 800 in het weekend kan wel