Skip to main content
Beantwoord

Probleem inloggen Pickx

  • 27 januari 2020
  • 7 reacties
  • 152 Bekeken

Hallo,

Vorige week had ik problemen met de MyProximus App en ze hebben m’n account gereset. Ik heb me opnieuw geregistreerd, probleem niet opgelost. Na de update van de IOS app 2 dagen geleden was het opnieuw in orde.

Maar sindsdien kan ik niet inloggen via de Pickx app, geen foutmelding - enkel terug naar beginscherm login. Ik kan wel via een browser inloggen met dezelfde gegevens als de MyProximus app maar ik krijg geen producten te zien.

Gr

Beste antwoord door HadewychT

Ik heb je account gekoppeld aan je nieuwe My Proximus-account. Kan je eens testen of het nu werkt ? 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2020

Ik heb je account gekoppeld aan je nieuwe My Proximus-account. Kan je eens testen of het nu werkt ? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 27 januari 2020

Het werkt opnieuw , bedankt.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 28 januari 2020

Fijn dat te horen. Geniet ervan :)


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 30 januari 2020
HadewychT schreef:

Fijn dat te horen. Geniet ervan :)

 

En gelukkig maar want sinds dinsdag geen Internet of TV, ook bij de buren met Proximus. Behelpen via 4G dan maar tot het opgelost is. Voorlopig nog geen eta alleen de melding waarschijnlijk vrijdagavond.

Er zit nog wat reserve op het abonnement qua data maar het gaat snel, zeker als je TV kijkt via 4G.

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 30 januari 2020

@StijnVM Omdat jouw gsm-nummer niet gekoppeld is aan je pack, maar op naam staat van je werkgever is het voor ons helaas niet mogelijk om hier extra data volume op te activeren. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 30 januari 2020
AntonellaD schreef:

@StijnVMOmdat jouw gsm-nummer niet gekoppeld is aan je pack, maar op naam staat van je werkgever is het voor ons helaas niet mogelijk om hier extra data volume op te activeren. Groetjes, Antonella

Bedankt voor het alternatieve voorstel, het aanpassen van het huidige pack zal inderdaad niet lukken. Is het mogelijk om dit te activeren op een nieuwe simkaart? Ik heb een simkaartnummer ter beschikking van een nieuwe kaart.

Deze alternatieve oplossing mag natuurlijk geen aanpassing teweegbrengen op m’n huidige packs en abonnementen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 31 januari 2020

Gisteren rond 19u30 opnieuw sync op de dsl lijn. Alles terug in orde.