Skip to main content
Vraag

Decoder moet iedere dag herstart worden door haperend beeld


  • Apprentice
  • 2 reacties

Dag,

Ik moet iedere dag mijn decoder heropstarten omdat het beeld hapert / vast hangt / …

Ik heb al verschillende contacten gehad met Proximus medewerkers via mail & chatberichten.

Zo heb ik dus ook alles gedaan wat hen hebben aangeraden: Kabels eens vervangen, decoder en modem heropstarten volgens de aangeraden procedures, enzovoort. Nu heb ik nog steeds om de tijd haperend, stilstaand of ruisend beeld. 

Kan deze decoder (ik denk het model v5) omgeruild worden voor een nieuwer model? Op de slaapkamer hebben we een ander model en hier hebben we totaal geen problemen mee. Terwijl de decoder in de living rechtstreeks is aangesloten op de modem, maar toch problemen geeft.

 

Ik hoor het graag.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 9 januari 2020

Goeiemiddag,

 

Je kan via onderstaande link een gratis happy house technieker aanvragen die ter plaatse komt nakijken of de decoder aan vervanging toe is:

 

Klik hier voor een HappyHouse technieker.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 januari 2020

Dit hebben ze ook voorgesteld. Maar er is géén storing op de lijnen te zien…… Daarbij heb alles al 100x herstart, ALLE kabels vervangen + in ANDERE poorten gestoken, …. enzovoort. 

Dan loopt het weer even een tijd goed, totdat enkele uren erna alles weer vastloopt… Moet iemand dit ook nóg eens thuis komen checken? … Wel een beetje zot vind ik dit...


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 9 januari 2020

Het is de enige manier natuurlijk waarop zeker kan bekeken worden wat het probleem is. Als de decoder problemen geeft dan wordt deze door de technieker gratis vervangen.


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 1306 reacties
  • 9 januari 2020

Zulke Happy House heb ik ooit gehad, en dat is prima gegaan, die technicus had gewoon een andere modem en een andere decoder mee. Heeft de twee vervangen, alles getest, …..  En dat kost niets. Je moet alleen thuis zijn. Daarvoor had ik alle weken zeker twee problemen, daarvan had ik een lijstje gemaakt. Sindsdien gaat het goed.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 januari 2020

Alvast bedankt voor de snelle reacties!

Kan naar dergelijke happy house mensen ook een afspraak via mail gemaakt worden? Of enkel telefonisch?


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 1306 reacties
  • 10 januari 2020

Via het web -. Eens googelen met "proximus happy house" . Weddendat het eersteresultaat al goed zit. En formulier invullen.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • 10 januari 2020

Je kan ook de link gebruiken die Charlotte hierboven al postte. Dan kom je automatisch op het juiste formulier terecht. 


Martin
  • 34061 reacties
  • 10 januari 2020
Fixed schreef:

Alvast bedankt voor de snelle reacties!

Kan naar dergelijke happy house mensen ook een afspraak via mail gemaakt worden? Of enkel telefonisch?

Indien deze info nog nodig is :slight_smile:
heel simpel via > http://proximus.be/happyhouse 

en daar klikken op >

 


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 1306 reacties
  • 10 januari 2020

Waarom het gemakkelijk maken als het moeilijk ook kan! :grinning:


Martin
  • 34061 reacties
  • 10 januari 2020

Omdat je met ecosia het bos door de bomen niet meer ziet :smiley: