Hallo bij gebruik e-mail vanuit Outlook 2010 (Windows 10) komen wel mails binnen maar bij verzenden e-mail krijg ik volgend bericht :
" Dit bericht kan niet worden ondertekend of versleuteld omdat er geen certificaten zijn waarmee berichten kunnen worden verzonden vanaf het e-mail adres XXXX@skynet.be. Haal een nieuwe digitale id op die bij dit account kan worden gebruikt, of klik op de knop accounts om het bericht te verzenden mat een account waarvoor u over certificaten bezit".
Heb dan nog de keuze in dit menu om te kiezen "Beveiligingsinstellingen wijzigen ..."
Bij deze selectie heb ik allerhande mogelijkheden geprobeerd , maar zonder succes.
Ik maak gebruik van BBOX 3
Het reeds meerdere nieuwe accounts aangemaakt volgens proximus instructies voor Outlook 2010 en Windows 10.
Instellingen momenteel :
Naam : XXXX
E-mailadres : XXXX.skynet.be
Accounttype: IMAP
Server Inkomende Mail : imap.proximus.be
Uitgaande e-mailserver : relay.proximus.be
Instellingen :
Inkomende e-mail (IMAP) : 993
Versleuteling : SSL
Uitgaande e-mail (SMTP): 587
Versleuteling : TLS
Server voor uitgaande e-mail instellingen :
"Voor de server voor uitgaande mail (SMTP) is verfificatie vereist"; is aangevinkt
"Aanmelden met " , is aangevinkt
Gebruikersnaam : XXXX@skynet.be
Wachtwoord is ingevuld
"Wachtwoord onthouden", is aangevinkt
"Beveiligd-wachtwoordverificatie", is aangevinkt
Bij aanvinken "Verder onderaan scherm" wordt testprogramma gestart en succesvol uitgevoerd , MAAR er komt géén mail binnen in Outlook , niettegenstaande hij volgens het testprogramma verstuurd werd!!
"Voltooien" verloopt normaal.
Outlook afgesloten en opnieuw geopend , maar probleem blijft hetzelfde.
Een mail gestuurd vanuit gmail, komt wel binnen in Outlook.
Kan iemand mij helpen met dit vervelend probleem aub ?
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.