Vraag
Live tv valt lange tijd uit - wifi blijft werken
Sinds enkele weken valt live tv gewoon uit terwijl we aan het kijken zijn. Wifi blijft werken, maar op tv krijgen we geen signaal meer. Ik heb ongeveer een 4-tal keer met de helpdesk gebeld, en telkens krijg ik zelfde antwoord, nl. decoder afzetten en wachten, modem afzetten en wachten, decoder resetten en wachten, tot gisteren zelfs de melding dat waarschijnlijk "mijn internetkabel defect is".
Lijkt me eigenaardig want na enkele uren wachten, blijkt het dan toch te werken, maar heb ik wel voetbal gemist waarvoor ik extra betaal.
Er wordt voorgesteld om een technieker langs te sturen om het probleem na te kijken, maar "opgepast, want als het aan u ligt moet je betalen he!!". Niet echt klantvriendelijke, maar soit. Ik had dan toch na uren vol frustratie een afspraak vastgelegd, omdat we weer eens enkele uren geen tv hadden, om dan de volgende ochtend die afspraak met een bang hartje te annuleren omdat we ondertussen dan toch weer tv hadden.
Gisteren opnieuw hetzelfde, we zitten tennis te kijken, en opeens valt alles uit. Weer een dik half uur aan telefoon gehangen, alles afzet, opnieuw opgestart, en gehoord dat mijn kabel waarschijnlijk kapot is. Kabel vervangen, maar niks hielp, tot ik een 4 uur later opnieuw opeens tv had. Ondertussen bleef de wifi wel werken, wat de helpdesk de opmerking ontlokte dat ik toch op mijn gsm kon naar de voetbal kijken.
Ik betaal meer dan 130 euro per maand, en begin het enorm beu te worden dat ik cst schrik moet hebben dat mijn tv zal uitvallen.
Aangezien het onmogelijk is een simpele mail naar jullie diensten te sturen, vraag ik dan ook of het mogelijk een technieker langs te sturen om na te gaan waar nu eigenlijk het probleem zit.
Ik heb echt geen zin om van operator te veranderen, maar voor het geld dat ik maandelijks betaal verwacht ik wel dat alles werkt, en ik sta echt op het punt over te stappen momenteel.
Lijkt me eigenaardig want na enkele uren wachten, blijkt het dan toch te werken, maar heb ik wel voetbal gemist waarvoor ik extra betaal.
Er wordt voorgesteld om een technieker langs te sturen om het probleem na te kijken, maar "opgepast, want als het aan u ligt moet je betalen he!!". Niet echt klantvriendelijke, maar soit. Ik had dan toch na uren vol frustratie een afspraak vastgelegd, omdat we weer eens enkele uren geen tv hadden, om dan de volgende ochtend die afspraak met een bang hartje te annuleren omdat we ondertussen dan toch weer tv hadden.
Gisteren opnieuw hetzelfde, we zitten tennis te kijken, en opeens valt alles uit. Weer een dik half uur aan telefoon gehangen, alles afzet, opnieuw opgestart, en gehoord dat mijn kabel waarschijnlijk kapot is. Kabel vervangen, maar niks hielp, tot ik een 4 uur later opnieuw opeens tv had. Ondertussen bleef de wifi wel werken, wat de helpdesk de opmerking ontlokte dat ik toch op mijn gsm kon naar de voetbal kijken.
Ik betaal meer dan 130 euro per maand, en begin het enorm beu te worden dat ik cst schrik moet hebben dat mijn tv zal uitvallen.
Aangezien het onmogelijk is een simpele mail naar jullie diensten te sturen, vraag ik dan ook of het mogelijk een technieker langs te sturen om na te gaan waar nu eigenlijk het probleem zit.
Ik heb echt geen zin om van operator te veranderen, maar voor het geld dat ik maandelijks betaal verwacht ik wel dat alles werkt, en ik sta echt op het punt over te stappen momenteel.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.