Skip to main content
Vraag

Tv Replay

  • 26 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 160 Bekeken

Sinds kort werkt tv replay niet meer hoewel inbegrepen in Tuttimus .abo.
Heb onlangs tv replay+ opgezegd waarschijnlijk heeft men basis replay ook gedeactiveerd.
Kan er dat iemand oplossen?

5 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 26 augustus 2019
Hallo,

Je mag je klantnummer toevoegen op je profile dan kijk ik dit na.

Geert

  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 26 augustus 2019
Bedankt profile werd aangepast.

  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 29 augustus 2019
Programmas herstarten lukt nog altijd niet. Krijg de melding:"u moet een abonnement hebben op tv replay om toegang te hebben tot deze functie".

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 29 augustus 2019
Dag Prw,
Ik zie dat de optie inderdaad niet actief staat. Nu kunnen we deze momenteel niet activeren omdat er een opzeg van een decoder in staat.
Wanneer deze is voltooid en teruggestuurd kunnen we de Tv replay meteen activeren.
De Tv Replay zit inbegrepen in uw pack.
Mvg, KoenN

  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 29 augustus 2019
Dag Koen,
Decoder werd eergisteren 27/08 teruggestuurd dus zullen jullie wel eerdaags ontvangen.

Groetjes,
Prw

Reageer