Beantwoord
Glasvezel Deurne
Goede middag,
Volgens uw technische dienst zou nu glasvezel beschikbaar zijn op bovenvermeld adres
(doorgeblazen, Nexans aangesloten + 5 omvormers voor 20 aansluitingen, UPT kabels reeds doorgetrokken tot in de individuele appartementen)
Blijkbaar weet men hier nog niks van op jullie abonnement/facturatie dienst, volgens hen hebben wij nog steeds geen aansluiting/akkoord voor glasvezel ….
bijgevolg kan men ons niet aansluiten (ik dacht dat we nu enkel de UPT kabel moesten versteken van Belgacom (koper) box naar omvormers..)
Gezien het veelvuldig uitvallen van huidige (koper) aansluiting zou ik het op prijs stellen mocht de glasvezel aansluiting eerstdaags gebeuren …
Hoop dat jullie mij kunnen helpen ???
met dank bij voorbaat
Hugo Van Camp
Volgens uw technische dienst zou nu glasvezel beschikbaar zijn op bovenvermeld adres
(doorgeblazen, Nexans aangesloten + 5 omvormers voor 20 aansluitingen, UPT kabels reeds doorgetrokken tot in de individuele appartementen)
Blijkbaar weet men hier nog niks van op jullie abonnement/facturatie dienst, volgens hen hebben wij nog steeds geen aansluiting/akkoord voor glasvezel ….
bijgevolg kan men ons niet aansluiten (ik dacht dat we nu enkel de UPT kabel moesten versteken van Belgacom (koper) box naar omvormers..)
Gezien het veelvuldig uitvallen van huidige (koper) aansluiting zou ik het op prijs stellen mocht de glasvezel aansluiting eerstdaags gebeuren …
Hoop dat jullie mij kunnen helpen ???
met dank bij voorbaat
Hugo Van Camp
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Hugo,
Ik heb navraag gedaan bij de bevoegde dienst. Zodra ik antwoord krijg, laat ik je iets weten.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineelIk heb navraag gedaan bij de bevoegde dienst. Zodra ik antwoord krijg, laat ik je iets weten.
Groetjes,
Antonella
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.