Skip to main content
Vraag

Mail

  • 23 februari 2019
  • 5 reacties
  • 211 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Hola,
Sinds een paar dagen ontvang ik geen berichten meer in mijn inbox(en).
Heb getest vanuit gmail.com, hotmail.com of vanuit al mijn proximus mail adressen.
Groetjes
peterV
ps: ik verlaat Proximus volgende week ( gsm# is al overgezet ). Heeft dit er iets mee te maken ?

5 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 23 februari 2019
Vermoedelijk dien je de inkomende mail instellingen even na te kijken, zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 23 februari 2019
SamuelD
Bizar, deze mail is erdoor gekomen, zowel in Proximus Mail als in Mozilla.
Groetjes,
peter V

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 23 februari 2019
SamuelD
Instellingen stonden al zoals uitgelegd.
Nu werkt alles perfect.
Bizar
Groetjes
peter V

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 30 maart 2019
Vraag aan iedereen. Is er misschien iets gewijzigd aan instelling inkomende mail van Proximus. Heb een iPad mini met POP instelling en iPhone 5C met IMAP instelling. Inkomend komt er niets meer binnen. Versturen gaat wel. Is de inkomende serverpoort misschien veranderd. Hulp in deze is welkom.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 30 maart 2019
hi antoon, er is momenteel een probleem met ontvangen van mails voor sommige klanten
je wacht best even af, onze engineering teams zijn hiermee bezig

mvg
jonathan