Vraag
Storingen op tv en geen problemen met het aanmaken van smart wifi
Gisteren een volledig pack laten installeren omdat er glasvezel in de straat is gezet.... en bij de eerste opnames waren er heeeeeel veeeel storingen op het beeld. Vandaag eveneens veeeeeel storingen tijdens het tv kijken, allemaal gekleurde blokjes die het beeld verstoren, wat niet zo plezant is want bij Telenet was dit nooit het geval. Ik had vandaag ook ingebeld om te vragen hoe mijn andere gezinsleden op de hotspots van Proximus buitenshuis kunnen verbinden.... de eerste medewerker die ik aan de lijn had was heel arrogant en noteerde mijn vraag om deze door te geven aan een specialist die mij ietsje later heeft teruggebeld. Deze specialiste wist het niet precies en heeft mij tot tweemaal toe in wacht gezet om dit na te vragen. De eerste maal was dit volgens haar niet mogelijk dat andere gezinsleden zich op het netwerk van Proximus buitenshuis kunnen verbinden, maar toen ik verwees naar wifree van Telenet is zij dit gaan veagen aan een coach die haar meldde dat dit wel mogelijk was en dat ik dit moest activeren in myproximus maar bij het proberen kreeg ik de melding dat ik deze handeling niet kan uitvoeten wegens technische problemen. Ik kan toch deze installaties kosteloos ongedaan maken denk ik? Ik hoop op een oplossing binnen de week anders ben ik terug naar Telenet...ook mijn mobiele producten. Mvg.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.