Skip to main content
Vraag

Miserie

  • 8 februari 2019
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

kan mijn facturen en producten niet bekijken daar ik bij login mijn wacht niet meer word aanvaard en verschillende keren nieuw wachtwoord aangemaakt maar het lukt nog steeds niet ook telefoon
kan ik niemand bereiken die mij een antwoord kan geve n PROXIMUS IS BULLSHIT

4 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 11 februari 2019
Beste,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr en login) bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 11 februari 2019
Beste,

Voor het probleem van MyProximus heb ik een dossier 37474331 overgemaakt naar de bevoegde dienst.

Zij gaan hiervoor het nodige doen en ook zelf terug contact met u opnemen.



Alvast excuses voor het ongemak.


Uw vraag ivm Netflix, dan zou uw totaal per maand 1,04EUR duurder uitkomen (MS opzeggen en Netflix in de plaats).

Groetjes,Joël


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 11 februari 2019
Beste,

Dat is dan een meerprijs van 4,04EUR per maand.

Via het gratis nummer 0800 22800 kan u dit laten aanpassen.


Groetjes,Joël

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 11 februari 2019
U mag het dan in dit geval via deze weg melden. Dan zorgen wij dat de aanpassing in orde komt.

Groetjes,Joël