Sinds verleden vrijdag het glasvezelnet geïnstalleerd is werkt mijn chromecast verbinding met mijn panasonic TV toestel niet meer. Om dit te verhelpen trachtte ik de chrome cast opnieuw in te stellen maar krijg dan een foutmelding : "foute app 8 zou 7 of 4 moeten zijn". Ik kontakteerde microsoft hierover, die verbinding maakte met lmijn laptop op het probleem op te lossen (voorlopig ?) zonder resultaat. Tijdens deze sessie zag ik op het forum dat talijhke klanten van u dezelfde moeilijkheden hebben. Dit doet me veronderstellen dat het over en "kinderziekte" van uw glasvezelnet gaat u warschijnlijk in overleg met de firma Google, uiutbater van de chromecastdienst een oplossing zou jkunnen vinden. Indien deze oplossing inmiddels reeds gevonden is reken ik erop dat deze informatie asap gedeeld wordt.
Dank U
Beantwoord
Het glasvezelnet en Chrome Cast
Beste antwoord door Anonymous
Het zou mij vreemd lijken dat het type netwerk een invloed zou hebben op zulke 3rd party toestellen als een Chromecast. De Chromecast gebruikt ook voornamelijk het interne netwerk en zou moeten kunnen functioneren zonder een externe.
Heel waarschijnlijk ga je inderdaad, na een mogelijke vernieuwing van modem e.d., alles opnieuw van nul moeten instellen. Dat wil zeggen dat je best alles hardwarematig reset en de configuraties opnieuw aanmaakt.
Bekijk origineelHeel waarschijnlijk ga je inderdaad, na een mogelijke vernieuwing van modem e.d., alles opnieuw van nul moeten instellen. Dat wil zeggen dat je best alles hardwarematig reset en de configuraties opnieuw aanmaakt.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.