Beantwoord

Proximus tv app

  • 12 October 2017
  • 20 reacties
  • 274 Bekeken

Het lukt me niet meer om met de proximus app beelden op mijn tv scherm te krijgen dmv Chromecast. Als ik een opname oproep kan ik die wel laten
spelen op mijn iPad, maar als ik dan op het icoontje rechts bovenaan klik kan ik wel klikken op Chromecast, het proximusembleem verschijnt op het tv scherm, met de melding klaar om te kijken. Het beeld verdwijnt danvan mijn iPad, maar verschijnt niet op TV.
icon

Beste antwoord door AndyM 19 October 2017, 13:05

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Guy,

Ik laat het eens nakijken door onze engineers. Kan je nog zeggen welke Chromecast je juist hebt en welke ios op je ipad staat?

Groeten, Kim
Dank u Kim. Chromecast, mediastreamer van google. iOS 11.0.3. Ik nam reeds contact met Apple, omdat het wel werkte voordat iOS11 geïnstalleerd werd. Toch verwees men me daar naar Proximus. Ik belde dus nr Proximus, maar het is niet hun schuld zeggen ze. Heb dan de chromecast gereset met knopje opzij en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.
NB: op de iPad kan ik wel kijken met proximus tv. In de rechterbovenhoek verschijnt echter niet het echt icoontje van chromecast, dat je wel ziet bij bv. Netflix, maar twee in elkaar overgaande rechthoekjes met een pijltje . Als ik daarop klik kan ik kiezen voor chromecast, maar vervolgens zoals eerder gezegd, zonder resultaat.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je een Chromecast 2, of is het nog één van de eerste generatie?
Op de achterkant lees ik in heel kleine tekentjes: model Nc2-6qA
Op de achterkant lees ik in kleine tekentjes: Model NC2-6A5. Er is een usb stekker voor voeding en hdmi .
Als ik even google blijkt het tweedegenerattie te zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb alles doorgestuurd om na te kijken, ik hou je op de hoogte als ik antwoord krijg.
Oké, heel vriendelijk bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan 🙂
dit is inderdaad één van de 2de generatie met ook wifi-5.0 aan boord.
Heb je al antwoord gekregen KimB?
Reputatie 5
Badge +4
Dag Guy,

Door de werkdruk is mijn collega je vergeten te antwoorden.

Feedback va onze engineering is:

we hebben dit niet kunnen herproduceren (met 2 verschillende iPADs en 2 IOS versies en 2 Chromecasts).

We hebben geen error boodschap voor die klant in onze logs gevonden.

Is het probleem slechts met bepaalde opnames aanwezig ? Ook met gewone TV kanalen ?

Heeft klant het zelfde probleem met zijn iPhone ?

Een andere piste : kan klant voor die recording een replay doen ?

Mvg,

AndyM
Het probleem stelt zich zowel met iPhone als met iPad. Zowel bij mijn Proximus WIFI in Harelbeke als in mijn tweede verblijf in Nieuwpoort, met twee verschillende chromecasts. Zowel bij opgenomen programma’s als bij rechtstreekse uitzendingen van alle zenders beschikbaat op de app Proxiimus TV. De chromecast werkt wel met Netflix en met Yuotube.
Vriendelijke groeten.
Guy43.
Reputatie 7
Badge +4
Ok, ik geef het terug door aan engineering om het verder te bekijken.
Dank u!!
Hebben de engineers nog geen oplossing gevonden voor mijn probleem? Ik heb een vermoeden dat het begon nav ios 11.
Reputatie 7
Badge +6
Guy43, we hebben nog geen feedback ontvangen. Ik doe nog eens navraag en houd je op de hoogte.
Dank u ThomasP!
Reputatie 7
Badge +6
Guy43, we hebben nog geen feedback ontvangen. Ik doe nog eens navraag en houd je op de hoogte.
Nogmaals bedankt !

Reageer