Vraag

zijn er problemen met proximus tv?

  • 10 april 2020
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

Sedert gisterenavond kan er een programma(uitzending) niet meer herstart worden of een opgenomen programma niet geopend worden.

Als ik herstart probeer, blokkeert de decoder.

Als ik probeer een opgenomen programma te openen, krijg ik de melding "serverfout".

Ik heb reeds de decoder verschillende keer herstart maar niets helpt. Wel stelde ik vast dat om 22u gisterenavond er een update is gebeurd van ....modem, wifibridge.....…

Sindsdien werkt bovenvermelde toepassingen niet meer.

Hoelang gaat dit nog duren?

 


4 reacties

@janalgoet bedoel je mat update mss “smart wifi”

controleer eens of one ssid actief staat en die kun je even deactiveren om te zien of dan alles weer normaal werkt

One SSID (smart wifi) deactiveren:
dat kun je gewoon via de bbox3 zijn web GUI door te surfen naar  http://192.168.1.1
(inloggen als User met User wachtwoord dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is One SSID uitgeschakeld,
(en kan je normaal terug activeren later net op de zelfde manier)

als het uitzetten van One SSID niks heeft opgelost of dat deze niet actief stond dan kun je eens de bbox resetten > klik hier

helpt dit ook  niet dan kun je ook nog een reset van de decoder uitvoeren klik hier 

als de reset van de decoder niet goed verloopt en je als er draadloze toestellen tussen bbox en decoder staan hebt kun je ze best eens deze herstarten zie hier

en dan opnieuw proberen van de decoder te resetten.

Reputatie 7
Badge +4

Zijn alle problemen na de reset van de baan? 

Reageer