Skip to main content
Vraag

zenders hernummeren v7 decoder lukt nog steeds niet


Toon eerste bericht

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 30 mei 2023

@vicky_vlam 

Ik heb dit doorgestuurd voor verder nazicht.

 

Geert


Beste,

Al een antwoord gevonden voor mijn probleem?

Met vriendelijke groeten,

Vicky


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 23 juni 2023

@vicky_vlam We hebben nog geen reactie gekregen. Ik heb je screenshots nog eens opnieuw doorgestuurd. 

Kan je in tussentijd ook eens proberen om de gegevens te wissen en je app te herstarten ? Dit kan je doen via ‘instellingen - ‘instellingen toestel’ - ‘Apps’ - selecteer ‘Proximus Pickx’ - ‘Gegevens wissen’. Indien dit niet helpt kies je in de laatste stap ‘Gedwongen stoppen’. 


Ik logde steeds in op mijn pc en gsm voor mijn schoonmoeder. Ik wou uw laatste tip eens proberen maar dan op het toestel van mijn schoonmoeder dus installeerde de "my proximus" app en "proximus pickx" maar ik kan nu niet inloggen op het account van mijn schoonmoeder. 

Geen idee wat er nu mis is? (Zie foto)

 


met enige voorzichtigheid durf ik te zeggen dat het misschien gelukt is.

Na een hele ochtend aan de telefoon te hangen met een medewerker heb ik zelf gevraagd om de bestaande accounts te verwijderen omdat ik vermoedde dat het probleem daar lag. Ik heb dat dan gedaan en volledig opnieuw begonnen met een nieuw account.

Ik kon daarna de zenders hernummeren. 

Het probleem is bij deze dus opgelost met dank aan mezelf!

Groetjes,

Vicky

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 27 juni 2023

@vicky_vlam Blij te horen dat het je gelukt is. Bedankt voor je feedback, dan kunnen we daar in het vervolg rekening mee houden. 


  • Apprentice
  • 1 mei 2024

Ik heb exact hetzelfde probleem als Vicky Vlam hierboven. Wat is nu de correcte oplossing hiervoor?


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 23 mei 2024

@Tom Lin Dit is gelinkt aan je MyProximus- en Pickxaccount. Kan je je lijn- of klantennummer in je profiel invullen zodat ik dit voor je kan nakijken? Met de gegevens die ik daar nu heb, vind ik geen account terug. 

Een Proximusaccount aanmaken

Zendervolgorde veranderen

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).