Skip to main content

Beste, sinds vorige week nieuwe klant bij proximus.

Voor het hernummeren van de zenders moest ik eerst een QR code scannen waarna ik op een aparte webpagina terecht kwam om de zenders aan te passen. Na opslaan veranderde er niets in mijn tv box V7.

Conact opgenomen met de klantendienst. Zij hebben gevraagd om de tv box te resetten adhv de resetknop achteraan.

Sindsdien geraak ik niet meer op de webpagina om de zenders aan te passen.

Hoe kan ik dit verhelpen?

@Samet  En als je daar TV gids aanklikt zou je de pagina met de zenders krijgen , naast het vak zoek een zender staat een tandwieltje dit aanklikken daar vind je de knop zendernummers  wijzigen.

Deze aanklikken en dan zou je op de pagina https://www.proximus.be/pickx/nl/preferences/zenders-hernummeren moeten terechtkomen.


Dag @Pat52 , nope, ik geraak er niet op. Na aanmelden krijg ik nog steeds de gewone site


@Samet   Probeer deze link eens  https://www.proximus.be/pickx/nl/preferences/zenders-hernummeren  dan zou je op deze pagina moeten terechtkomen 

 


Dag @Luc.M . ja, ik probeer te surfen naar www.pickx.be/zenders, maar na aanmelden kom ik steeds terecht bij de “gewone” site van proximus?

 


Reageer