Beantwoord

zenders hernummeren


Beste, sinds vorige week nieuwe klant bij proximus.

Voor het hernummeren van de zenders moest ik eerst een QR code scannen waarna ik op een aparte webpagina terecht kwam om de zenders aan te passen. Na opslaan veranderde er niets in mijn tv box V7.

Conact opgenomen met de klantendienst. Zij hebben gevraagd om de tv box te resetten adhv de resetknop achteraan.

Sindsdien geraak ik niet meer op de webpagina om de zenders aan te passen.

Hoe kan ik dit verhelpen?

icon

Beste antwoord door Samet 5 April 2022, 17:06

Bekijk origineel

29 reacties

Oke, ik ben nu beheerder. Ik denk dat alle producten toegevoegd zijn. Ik zie alles staan bij het account.

Hoe verander ik nu die zenders?

Als ik surf naar pickx.be/zenders kom ik nog steeds uit bij het gewone pickx hoofdmenu.

Bij tv gids op instellingen klikken (wieltje) kan ik ook alleen ‘zenders hernummeren hulp’ zien.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@vicky_vlam Ik begrijp dat dit omslachtig is voor je. Er is voor de V7 jammer genoeg geen andere methode.

Ik heb je per ongeluk foutieve info gegeven. Het is niet nodig beheerder te zijn om de zendervolgorde te kunnen aanpassen. Je kan dit ook als gebruiker van My Proximus. 

Reputatie 7
Badge +4
Via de Pickx Instellingen

Rechts klik je naam en nadien op Instellingen

Vervolgens ga je naar Zenders hernummeren

Ga naar de zender die je wilt verplaatsen en klik op Verplaatsen

Voer het zendernummer in naar waar je de zender wil verplaatsen en druk op Bevestigen

Nadat je het nieuwe zendernummer hebt ingevoerd, moet je op Opslaan klikken om de procedure te voltooien

 

Ik heb op beide accounts (beheerder en gebruiker) ingelogd en bij beide staat er geen instellingen als ik op de naam klik.

Reageer