TUI: gecommercialiseerd wel maar niet volledig bugvrij en nog functies die moet bijgewerkt worden
→ V7 Stand van zaken | Proximus Forum
Dat er nog een hoop bugs zijn, neem ik momenteel wel voor lief. Maar dat zo’n decoder gans mijn internet platlegt, vind ik redelijk onaanvaardbaar.
dat wort hier de laatste tijd ook met andere decoders gemeld, straks afwachten als de forummedewerkers langskomen of ze eventueel iets opmerken of er fouten vast te stellen zijn op je lijn.
Als je de mogelijkheid hebt zou je eens kunnen proberen of je dit ook voor hebt als je de decoder rechtstreeks verbindt bvb met een voorlopig lange kabel, aan de bbox rechtstreeks.
Volgende problemen, in willekeurige volgorde:
- decoder start en neemt maar een deel van het scherm in, de rest is zwart. Decoder dus herstarten.
- decoder herstart, beeld zonder geluid. Decoder dus herstarten.
- decoder herstart, alles werkt maar het beeld heeft een rode gloed en is niet kijkbaar. Decoder resetten.
- vierde poging: eindelijk ok maar morgen is het weer van dat...
heb je geen mogelijkheid van de decoder eens rechtstreeks bekabeld te verbinden met bbox
Waarschijnlijk heb je de bbox en de tussenliggende wifi apparatuur reeds heropgestart
Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
Die mogelijkheid heb ik helaas niet.
Vandaag is het weer van dat, zowel deze middag als nu. Eerst een rode gloed op het scherm, daarna een decoder reset waarbij we weer geen geluid kregen, decoder nogmaals herstart en dan ok. Als er geen duidelijkheid komt of en wanneer deze zaken aangepakt worden, vraag ik weer de vorige decoders aan want dit is echt geen doen.